تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۱۷۱۶۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک:
۱۱ طرح روشنایی در اندیمشک افتتاح شد
فرماندار اندیمشک از افتتاح ۱۱ طرح در حوزه اصلاح احداث و توسعه سامانه روشنایی در این شهرستان خبر داد.

پیمان جهانگیری عنوان کرد: به مناسبت هفته دولت و با اعتباری بالغ‌ بر ۱۲ میلیارد تومان طرح‌های توسعه، احداث و اصلاح شبکه برق در اندیمشک افتتاح شدند.

وی، تامین، رفع افت ولتاژ و پایداری شبکه برق از اهداف مهم در اجرای طرح اصلاح شبکه در اندیمشک دانست و افزود: برای اصلاح شبکه و تقویت آن ۴۵ ترانسفر ماتور در به شبکه توزیع برق شهری و روستایی اندیمشک طبق نیاز منطقه در راستای کاهش تلفات و احداث فیدر شبکه  فشار متوسط افزوده شد.

فرماندار اندیمشک با اشاره به طرح کاهش تلفات شبکه در بخش روستایی بخش مرکزی گفت: اصلاح شبکه و بخش الوار گرمسیری و تشکیل دو گروه تعمیرات خط گرم در اندیمشک از جمله اقدامات انجام شده در حوزه خدمات برق به شهروندان است.

وی افزود: دو دستگاه ماشین‌آلات سنگین بالابر و شستشوی خط برق‌دار در اندیمشک خریداری و تعمیرات اساسی ۷۰۰ کیلومتر خطوط شهری و روستایی، شروع عملیات اجرایی بزرگ‌ترین تعمیرگاه ترانس و آزمایشگاه فشار قوی در منطقه نیز از اقدامات انجام شده است.

جهانگیری بیان کرد: برخورداری از سامانه روشنایی پایدار در حوزه شهری و روستایی شهرستان اندیمشک از اقدامات مطلوب در دو سال گذشته بوده و روند خدمت‌رسانی در مناطق محروم نیز باید مدنظر قرار گیرد و خدمات در این مناطق به سطح مطلوب ارتقا پیدا کنند.

فرماندار اندیمشک در پایان با بیان اینکه ۱۱ طرح در حوزه اصلاح احداث و توسعه سامانه روشنایی در شهرستان اندیمشک افتتاح شد، اظهار کرد: با توجه به نیازسنجی خدمات عمومی در شهرستان اندیمشک باید ارتقا داده شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار