تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۱۷۱۶۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تقدیر از اتحادیه تعاون روستایی استان خوزستان بعنوان تشکل تعاونی برتر بخش کشاورزی
تقدیر از اتحادیه تعاون روستایی استان خوزستان بعنوان تشکل تعاونی برتر بخش کشاورزی

در  جشنواره تعاونی های برتر که بمناسبت هفته تعاون در هتل المپیک تهران برگزارگردید از اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی استان خوزستان به عنوان اتحادیه برتر تجلیل شد.

در سومین روز از جشنواره تعاونیهای برتر که توسط وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و با همکاری سازمان مرکزی  تعاون روستایی ایران در محل هتل المپیک تهران با حضور دکتر شیرزاد مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ، مهندس رحیمی عضو هیئت مدیره و دکتر مهدی صیاحی مدیر تعاون روستایی خوزستان برگزار شد از تعاونیهای نمونه و برتر بخش کشاورزی کشور تجلیل شد که در بین آنان مهندس افسر دیر مدیر عامل اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی خوزستان موفق به کسب رتبه برتر گردید.

گفتنی است : اتحادیه تعاون روستایی خوزستان در سال 77 با هدف رفع مشکلات و توسعه پایدار کشاورزی با حدود 250 فروشگاه و 120 شرکت و 96 مرکز فروش و حمایت از کشاورزان با ارائه کود، بذر و سم و خرید اقلام مازاد بر نیاز کشاورزان و آموزش به روستائیان تشکیل شد.
توزیع نهادهای کشاورزی ، احداث بازارچه های فروش، راه اندازی شرکت های حمل و نقل و صادرات و واردات کشاورزی در سطح استان از دیگر اقدامات این اتحادیه می باشد.
این اتحادیه در سال های 82، 90، ، 94 و 96 نیز موفق به کسب عنوان نمونه کشوری گردیده بود.
:
:
:
آخرین اخبار