تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۱۷۱۶۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای شهر اندیمشک:
افزایش نرخ تاکسی در اندیمشک بدون مصوبه شورای شهر خلاف قانون است
عضو شورای شهر اندیمشک گفت: افزایش نرخ تاکسی بدون مصوبه شورای شهر در محدوده کوی لور خلاف قانون و امری غیر قابل قبول است.

علی گل‌اندام شامگاه شنبه در نشست تعیین بهای وسایل نقلیه عمومی در شهر اندیمشک در ساختمان شورای شهر عنوان کرد: باید در ارتباط با قطع درختان در فضای سبز نظارت‌ها بیشتر و در صورت بروز تخلف، برخورد قانونی شود.

وی همچنین افزود: علایق و سلایق شخصی برای انتخاب شهردار و طرح موضوعات در شورای شهر مد نظر نباشد و مصالح شهروندان در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

عضو شورای شهر اندیمشک با تاکید بر افزایش نرخ خدمات وسایل نقلیه عمومی در شهر اندیمشک گفت: باید نرخ تورم و افزایش هزینه‌های برای تعیین مبلغ بهای خدمات با توجه به توان شهروندان مد نظر قرار گیرد.

علی گل اندام با اشاره به لزوم افزایش نرخ وسایل حمل و نقل در اندیمشک گفت: افزایش نرخ تاکسی بدون مصوبه شورای شهر در محدوده کوی لور خلاف قانون و امری غیر قابل قبول بوده و در صورت تداوم باید برابر قانون برخورد شود.

عضو شورای شهر اندیمشک خواستار توجه و نظارت بر پارکینگ‌ها در سطح شهر شد و افزود: برخی از پارکینگ‌ها در شهرداری ثبت نبوده و عملا بر خلاف قانون خدمات از شهروندان وجه دریافت کرده و در این ارتباط باید نظارت دقیق انجام گیرد.

علی گل‌اندام، رضایت از وضع موجود را عاملی برای پس‌رفت خدمات در شهر دانست و اظهار کرد: باید تلاش کرد، فارغ از سلیقه شخصی برای پیشرفت و توسعه بیش از گذشته تلاش کنیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار