تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۱۷۱۷۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واحدهای ماسه شویی اندیمشک استانداردسازی می‌شوند
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اندیمشک با بیان اینکه این شهرستان مرغوب ترین ماسه استان خوزستان را دارد، گفت: همه واحدهای صنعتی ماسه شویی به منظور یکسان سازی کیفیت و قیمت ماسه در این شهرستان ملزم به رعایت اصول و دریافت گواهی استاندارد شدند.

مظفر حیدری افزود: طی جلسات متعدد با فرماندار اندیمشک، اداره استاندارد، اماکن، تعزیرات و همچنین ماسه شویان در راستای ایجاد رضایتمندی عمومی، اجرای طرح استانداردسازی مصالح ساختمانی از جمله ماسه در اندیمشک آغاز شد. 

وی اظهار داشت: واحدهای صنعتی شهرستان های اندیمشک بهترین معادن ماسه را دارند و شن و ماسه شهرستان های شوشتر، اهواز، امیدیه، خرمشهر، سربندر، بندرامام و هندیجان را تامین می کنند. 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اندیمشک افزود: با توجه به حجم تقاضا در این زمینه و لزوم کیفی سازی محصولات، طرح استانداردسازی ماسه شویان از مردادماه آغاز شده و تا استانداردسازی همه واحدها ادامه خواهد داشت. 

وی گفت: با توجه به نرخ جدید اعلام شده درخصوص این مصالح که همراه با قیمت ارزش افزوده است، یکسان سازی قیمت و کیفیت ضرورت داشت. 

حیدری افزود: با پیگیری های انجام شده مقررشد نظام مهندسی شهرستان نیز با نظارت بیشتر در هنگام ساخت و سازها از بکارگرفتن مصالح غیر استاندارد در ساختمان سازی ها جلوگیری کند.

وی اظهار داشت: واحدهایی که اصول استاندارد را رعایت نکنند پلمب می شوند ضمن اینکه تاکنون پنج واحد به دلیل تقلب در فروش به اداره تعزیرات شهرستان معرفی شده اند. 

وی افزود: ماسه اندیمشک به دلیل داشتن سیلیس در سطح استان خوزستان بالاترین کیفیت را دارد که از مزایای مهم واحدهای صنعتی مربوطه به شمار می رود. 

هوشنگ طافی رئیس انجمن ماسه شویان شهرستان اندیمشک نیز ضمن تاکید بر هماهنگی بین بخشی برای افزایش رضایتمندی عمومی گفت: تمامی ماسه شویان باید در چهاچوب قانون به تولید خود ادامه دهند و برای دریافت گواهی استاندارد اقدام کنند. 

وی افزود: تلاش می شود همه واحدهای تولیدی مربوطه با پروانه استاندارد از مهرماه فعالیت جدی تر داشته باشند. 
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار