تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۱۷۱۷۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز اهواز:
گرانی و کمبود گوشت قرمز در اهواز با واردات قابل حل است
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز اهواز با رد برخی ادعاها مبنی بر عرضه گسترده گوشت قرمز ، عنوان کرد: تنها راه برون رفت از این مشکل واردات با ارز دولتی است.

سید اصغر حسینی بهارانچی اظهار داشت: کلانشهر اهواز در حال حاضر با کمبود گوشت قرمز منجمد شده مواجه است و این وضعیت همزمان با آغاز عزاداری های ماه محرم تشدید شده است.

وی با تاکید بر اینکه دولت برای تنظیم بازار و متعادل کردن قیمت ها باید هرچه زودتر اقدام به واردات گوشت با ارز دولتی کند تا از این طریق کمبودها رفع شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز اهواز ادامه داد: بیشتر شهرهای کشور با این کمبود مواجه هستند و برخی ادعاها مبنی بر عرضه گسترده گوشت قرمز را شخصا به عنوان رئیس اتحادیه نمی توانم تایید کنم.

حسینی بهارانچی با بیان اینکه در توزع گوشت قرمز بین قصابی ها که محل عرضه برای شهروندان است نظارت های دقیقی صورت نمی گیرد و برای مثال عوامل این اتحادیه طی یک هفته گذشته در مغاره ها گوشت منجمد مشاهده نکرده اند و مردم نیازهای خود را با خرید گوشت گرم تامین می کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز اهواز با اشاره به اینکه اگر در مغازه ای گوشت منجمد موجود باشد با قیمت هر کیلو با مبلغ 400 هزار ریال به خریدار عرضه می شود، گفت: این درحالی است که شرکت پشتیبانی امور دام گوشت گوساله منجمد عمده را 270 هزار ریال و برای مصرف کننده 290 هزار ریال اعلام کرده است.

حسینی بهارانچی خاطرنشان کرد: عمده کشتارگاه ها حاضر نیستند با چنین قیمتی اقدام به توزیع و فروش گوشت کنند و این موضوع را در جلسه تنظیم بازار هفته گذشته استان نیز اعلام کردند.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز اهواز همچنین خاطرنشان کرد: بخاطر مشکلات زیرساختی تامین گوشت مورد نیاز مردم را نمی توان در داخل استان تامین کرد.

حسینی بهارانچی همچنین شایعات مبنی بر اینکه یکی از دلایل کمبود گوشت در اهواز بخاطر قاچاق آن به کشورهای همسایه است را رد کرد و گفت: مشکل کمبود به مسائل داخلی مربوط می شود و چنین شایعه ای صحت ندارد.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
میداودی
|
GERMANY
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
راه حلش اسونه .....به جای گوشت سویا می خوریم
:
:
:
آخرین اخبار