تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۱۷۱۷۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
47 نفر برای رفع کمبود بهورز در دزفول جذب می شود
رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: امسال با جذب 47 بهورز در شهرستان دزفول کمبود نیروی انسانی در خانه های بهداشت این شهرستان رفع می شود.

رضا پورآئین روز یکشنبه در همایش تجلیل از بهورزان دزفول در سالن اجتماعات بیمارستان بزرگ این شهرستان افزود: دزفول 117 بهورز دارد که امسال 47 دانش آموز بهورز به جمع خانواده بهورزان این شهرستان اضافه می شود.

وی با بیان اینکه این بهورزان بعد از 2 سال آموزش بهورزی جذب خواهند شد، گفت: کمبود نیروی انسانی در خانه های بهداشت دزفول با جذب این افراد برطرف می شود.

رئیس مرکز بهداشت دزفول کمبود امکانات و تجهیزات را از مشکلات بهورزان این شهرستان دانست و افزود: تلاش می شود این کمبودها با ارائه امکانات و تجهیزات رفع شوند.

وی با بیان اینکه هر بهورز کار 14 تا 15 نیروی بهداشتی را انجام می دهد، اظهار داشت: به ازای هر 500 تا یکهزار و 500 نفر جمعیت یک بهورز نیاز است که باید در هر خانه بهداشت یک بهورز زن وجود داشته باشد.

پورآیین فعالیت بهورزان در ارتقای شاخص های بهداشتی را موثر دانست و افزود: اگر کار در خانه های بهداشت به خوبی انجام شود شاخص های بهداشتی ارتقا می یابد.

وی گفت: سهمیه وام 200 میلیون ریالی برای بهورزان اخذ شده که با اعلام سهمیه و انجام قرعه کشی این وام به بهورزان ارائه می شود.

25 بهورز نمونه شهرستان دزفول در این آیین تجلیل شدند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار