تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵
کد خبر: ۱۷۱۷۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تعمیر بخش‌های مختلف دانشگاه جندی شاپور دزفول
رییس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت: در طول تابستان امسال بخش‌های مختلف دانشگاه تجهیز و تعمیر شده‌اند. 

محمدرضا عصاری درباره اقدامات انجام شده در دانشگاه در طول تابستان، اظهار کرد: در بحث پروژه‌های عمرانی، مسجد دانشگاه در دست ساخت است. همچنین اقدامات اولیه برای ساخت آزمایشگاه مرکزی و مرکز پژوهشی و همچنین محوطه‌سازی دانشگاه در حال اجرا است.

وی افزود: در تابستان امسال اقدامات زیادی در زمینه تعمیر و تجهیز خوابگاه‌ها صورت گرفته است. همچنین سیستم گرمایشی خوابگاه به‌دلیل غیرایمنی بودن تعویض و تجهیز شده است و تا آخر هفته جاری تکمیل می‌شود. به منظور کاهش مصرف آب، سیستم فاضلاب خوابگاه‌ها به گونه‌ای تنظیم شده‌اند که آب مصرفی، تصفیه شده و برای فضای سبز مورد استفاده قرار می‌گیرید، همچنین مواد جامد آن به عنوان کود مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ بنابراین هیچ گونه خروجی به سیستم فاضلاب نخواهد داشت.

رییس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در ادامه گفت: آشپزخانه دانشگاه نیز تجهیز و بهسازی شده است و در طول تابستان همه بخش‌های دانشگاه تجهیز و تعمیر شده‌اند و دانشگاه آمادگی استقبال از دانشجویان را خواهد داشت. همچنین حدود 10 هکتار فضای سبز برای زیباسازی فضای دانشگاه با آبیاری قطره‌ای ایجاد شده است و آخرین اقدام عمرانی، ساخت نیروگاه انرژی خورشیدی 20 کیلو واتی است که امیدواریم تا سال آینده آن را به ظرفیت 100 کیلو وات برسانیم تا بتواند تمام انرژی مصرفی آزمایشگاه را تامین کند.

عصاری در ادامه بیان کرد: در بخش صنعتی علاوه بر ارتباط با صنعت قصد داریم دانشگاه را مهارتی کنیم که در این بخش سه طرح کلان وجود دارد؛ از جمله اینکه دانشجویان فارغ‌التحصیل بتوانند در مدت چهار سال مهارت لازم را دریافت کنند. همچنین امسال هیچ گونه افزایش شهریه خوابگاه نخواهیم داشت و با وجود افزایش قیمت مواد غذایی، هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت غذا در دانشگاه نداریم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار