تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۱۷۱۸۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان:
طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس در شادگان آغاز شد
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان از آغاز اجرای طرح نظارت ویژه بازگشایی مدارس در این شهرستان خبر داد.

حسن خنافره اظهار کرد: با توجه آغاز فصل تحصیلی و ایام بازگشایی مدارس از اول مهرماه و همچنین افزایش تقاضا در برخی از کالاها و خدمات این سازمان در راستای جلوگیری از افزایش غیر منطقی قیمت ها، طرح تشدید بازرسی و نظارت ویژه بازگشایی مدارس در شهرستان شادگان برگزار شد.

وی، نظارت بر میزان سود خرده فروشان و عمده فروشان، نصب برچسب قیمت، صدور فاکتور فروش و نظارت ویژه بر نرخ های تعیین شده را از جمله مهم ترین اهداف این طرح اعلام کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان ادامه داد: گروه گشت ویژه این اداره از مراکز، فروشگاه ها و بازارهای عرضه و فروش کیف، کفش، لوازم التحریر و فرم مدارس، بازرسی و با تخلفات احتمالی برخورد خواهند کرد.

وی تصریح کرد: بازرسی و نظارت بر نحوه عرضه کالا و خدمات اولویت دار به منظور جلوگیری از هرگونه کمبود یا افزایش غیرمنطقی قیمت و بروز تخلفات احتمالی از سوی واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و رسیدگی سریع به شکایت ها و گزارش های مردمی انجام می شود.

خنافره به تمامی شهروندان و روستائیان توصیه نمود از کالای تولید استان و کشور استفاده شود تا به صورت جدی تر در راستای حمایت از کالای ایرانی اقدام نمائیم.

وی در پایان با تاکید اینکه متخلفان و گرانفروشان برابر قانون مجازات خواهند شد، افزود: مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفی، موضوع را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ به واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات این اداره اطلاع دهند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار