تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۷۱۸۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توسعه شبکه برق باوی با 7 میلیارد ریال اعتبار
مدیر امور برق شهرستان باوی گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب و متناسب با توسعه شهری، پنج کیلومتر از شبکه برق بخش‌هایی از مناطق مختلف در شهرستان باوی با اعتباری بالغ بر 7میلیارد ریال توسعه پیدا کرد.

بهزاد شافعی زاده با بیان این‌که در سطح مناطق شهری و روستایی تامین برق از دغدغه‌های مردم است، اظهار کرد: شرکت توزیع با حرکت در مسیر کیفی سازی سطح خدمات خود از ابتدای سال جاری تاکنون 5 کیلومتر شبکه برق در نقاط مختلف شهری شیبان و ملاثانی احداث کرده است.

وی افزود: با تلاش همکاران امور مهندسی و امکان‌سنجی محل‌های مورد نیاز احداث شبکه و متناسب با توسعه نقاط مختلف، در تابستان سال جاری پنج کیلومتر شبکه در بخش‌هایی از شهرستان شامل شبکه فشار متوسط در خیابان 7 شیبان به طول 500 متر، خیابان ولایت به طول 600 متر و شبکه فشار ضعیف در خیابان 7 شیبان به طول 600 متر، کوی طالقانی به طول 500 متر و همچنین خروجی ایستگاه ملاثانی به سمت ملاثانی به طول 2800 متر احداث شد.

مدیر امور برق شهرستان باوی تصریح کرد: ارائه برق مطمئن و پایدار جزو وظایف اصلی ما در صنعت برق است که ما در راستای جلب رضایت‌مندی شهروندان در تلاش هستیم تا این مهم محقق شود.

شافعی زاده ادامه داد: اعتبار اختصاص یافته به این پروژه‌ها حدود هفت میلیارد و 483 میلیون و 600 هزار ریال و از محل منابع داخلی بوده و با توجه به اهمیت ایجاد شبکه پایدار، اقدامات لازم در جهت توسعه و احداث شبکه برق این شهرستان انجام شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار