تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۷۱۸۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جزییات ثبت‌نام کارشناسی ارشد در دانشگاه چمران اهواز
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در سال تحصیلی 97-98، 846 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 163 نفر در مقطع دکترا از طریق آزمون در دانشگاه پذیرفته ‌شده‌اند. 

علیرضا جلیلی‌فر اظهار کرد: ثبت‌نام اینترنتی پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 97-98 از روز گذشته (18شهریورماه) آغاز شده است و تا فردا (20 شهریورماه) ادامه دارد. پذیرفته‌شدگان باید بر اساس نام‌خانوادگی، ثبت‌نام اینترنتی خود را انجام دهند. در این مرحله دانشجویان یک کد رهگیری دریافت می‌کنند.

وی افزود: پس از انجام ثبت‌نام اینترنتی، پذیرفته‌شدگان باید روز بعد با در دست داشتن مدارکی مانند کارت ملی، شناسنامه، گواهی فارغ‌التحصیلی، فرم‌های لازم برای ثبت‌نام و سایر مدارک لازم که در سایت دانشگاه ذکر شده است، برای ثبت‌نام حضوری به بخش آموزش دانشکده خود در دانشگاه مراجعه کنند. 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز تصریح کرد:‌ برای سال تحصیلی 97-98 در مجموع 846 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد از طریق آزمون سراسری و 195 نفر نیز از طریق استعدادهای درخشان در 126 رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه و 45 رشته در پردیس بین‌الملل دانشگاه پذیرفته می‌شوند.

جلیلی‌فر ادامه داد: ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دکترا در دانشگاه به اتمام رسیده است و در این مقطع امسال 163 نفر از طریق آزمون و 19 نفر از طریق استعدادهای درخشان در 72 رشته، در دانشگاه شهید چمران اهواز و 18 رشته دکترا در پردیس بین‌الملل دانشگاه پذیرفته می‌شوند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار