تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۱۷۱۸۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دلیل قطعی گاز منطقه کیانشهر اهواز تعمیرات اعلام شد
مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان دلیل قطع گاز در 2 روز گذشته در منطقه کیانشهر اهواز را تعمیرات اعلام کرد.

حسنعلی کلانتریان با اشاره به اینکه تعداد هفت هزار مشترک گاز در منطقه کیانشهر اهواز وجود دارد، بیان داشت: جریان گاز منطقه کیانشهر اهواز در روز شنبه از ساعت 21 به دلیل انجام تعمیرات اضطراری قطع شد.

وی ادامه داد: تزریق مجدد گاز پس از تعویض چندین شیر گاز معیوب که کل گاز ورودی به این منطقه از آن عبور می کند، در ساعت 2 بامداد روز یکشنبه از سر گرفته شد.

وی در پاسخ به این سوال که با وجود عملیات تزریق در شبکه همچنان گاز کیانشهر قطع است، بیان داشت: هم اکنون گاز به کوی بسیجیان در منطقه رسیده و واحدهای مسکونی در حال استفاده هستند و پیش بینی می شود تا آخر وقت امروز شبکه گازرسانی در کیانشهر به حالت عادی بازگردد.

مدیر روابط عمومی شرکت گاز خوزستان گفت:ماموران این شرکت هم اکنون در حال مراجعه به درب تک تک منازل هستند و با رعایت اصول ایمنی اقدام به وصل گاز واحدهای مسکونی ، تجاری و اداری می کنند.

کلانتریان با تاکید بر اینکه قطع برنامه ریزی شده جریان گاز در منطقه کیانشهر برای تعویض شیرهای شبکه و ایمن سازی شبکه گازرسانی برای ورود به فصول سرد سال و جلوگیری از افت فشار و یا قطع جریان گاز در اوقات اوج مصرف بوده، گفت: از ساکنان منطقه و مشترکان گاز طبیعی درخواست می شود تا وصل جریان گاز منازل و تحویل آن توسط ماموران پست امداد از دستکاری کنتور و رگلاتور اماکن خودداری و شیرهای مصرف داخلی خود را به حالت بسته نگهدارند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار