تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۱۷۱۸۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در بازدید از کوی مدرس اهواز
رسیدگی به مناطق محروم در اولویت دولت قرار گیرد
نماینده مردم اهواز در مجلس در حاشیه بازدید از کوی مدرس اهواز گفت: مناطق کم‌برخوردار باید باتوجه به برنامه 5 ساله ششم در اولویت کاری دولت قرار گیرد و نسبت به توسعه این مناطق همت مضاعفی از سوی مسؤولان مربوطه صورت گیرد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر، شهردار منطقه ۸ و جمعی از مسؤولان، عصر دو شنبه از کوی مدرس اهواز جهت بررسی مسائل و مشکلات این منطقه بازدید کردند.

 مردم کوی مدرس در این بازدید، عدم مالکیت سند منازل را مهم‌ترین مشکل خود عنوان کردند و معتقد بودند با سنددار شدن منازل، برخورداری منطقه از امکانات و خدمات شهری تسهیل می‌شود.

فقدان روشنایی، کمبود شدید فضاهای ورزشی و فرهنگی، عدم برخورداری از پارک مناسب و دپوی نخاله در نزدیکی منازل مسکونی از دیگر مشکلات این منطقه عنوان شد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با تأکید بر ضرورت توجه بیشتر به مناطق کم برخوردار و حاشیه، اظهار کرد: این مناطق باید باتوجه به برنامه 5 ساله ششم در اولویت کاری دولت قرار گیرد و نسبت به توسعه این مناطق همت مضاعفی از سوی مسؤولان مربوطه صورت گیرد.

جواد کاظم‌نسب الباجی در رابطه با معضل مردم در عدم مالکیت سند منازل، عنوان کرد: مهم‌ترین مشکل مردم منطقه اسناد مالکیت منازل انها است که سال‌هاست حل نشده است؛ 5 ماه قبل از طریق ریاست ثبت اسناد پرونده تکمیل و به اداره راه و شهرسازی منتقل شد و رییس اداره راه و شهرسازی اهواز نیز وعده پیگیری حل این موضوع را داد.

وی افزود: عدم برخورداری از پارک‌ و فضای سبز مشکل دیگر کوی مدرس است که شهرداری نسبت به تکمیل و تجهیز پارک گوهر و شهدا تا پایان سال اقدام می‌کند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیاز جوانان به مراکز تفریحی و ورزشی، بیان کرد: پیگیر هستیم تا استخر و سالن چند منظوره تا دهه فجر به اتمام برسد و در اختیار ورزشکاران منطقه قرار گیرد.

کاظم‌نسب الباجی گفت: مناطق مختلف اهواز علی‌رغم ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های آن، اما از کمترین امکانات محروم هستند و مسئولان باید نسبت به حل مشکلات انها اقدام کنند؛ قیام امام حسین (ع) برای رفع تبعیض و ایجاد عدالت بود از همین رو باید برای شکوفایی در این مناطق تلاش ویژه کرد.

کوی مدرس از مناطق قدیمی اهواز است که جمعیت آن ۲۷ هزار نفر تخمین زده می‌شود و در دفاع مقدس، 38 شهید  و ۵۰ جانباز تقدیم کرده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار