تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۱۷۱۸۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تنها بیمارستان شهرستان هندیجان فاقد امکانات است
فرماندار هندیجان گفت: امکانات در بیمارستان دولتی این شهر از جمله نیازهایی است که مسئولان دانشگاه  باید حمایت بیشتری داشته باشند و ما توانسته‌ایم با تشکیل مجمع خیرین برخی اقلام مورد نیاز را خریداری کنیم.

امروز با حضور مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری رئیس شبکه بهداشت و درمان هندیجان تغییر کرد. ناصر حاتم زاده تودیع و احسان صفایی رئیس جدید شبکه شد.

در این جلسه کوروش مودت فرماندار هندیجان، سلمان زاده معاون دانشگاه علوم پزشکی استان خوزستان، برخی از مسئولان و روسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان حضور داشتند.

کوروش مودت فرماندار هندیجان در این جلسه اظهار داشت: از زحمات ناصر حاتم زاده رئیس قبلی شبکه بهداشت تشکر و قدرانی می‌کنم و برای احسان صفایی رئیس جدید در خدمت خالصانه به مردم آرزوی موفقیت دارم.

وی افزود: امکانات در بیمارستان دولتی این شهر از جمله نیازهایی است که مسئولان دانشگاه  باید حمایت بیشتری داشته باشند و ما توانسته‌ایم با تشکیل مجمع خیرین برخی اقلام مورد نیاز را خریداری کنیم.

فرماندار هندیجان بیان کرد: انتظار است که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی خوزستان نگاه ویژه‌ای به شهرستان هندیجان صورت داده و امکانات مورد نیاز را در اختیار تنها بیمارستان این شهر قرار دهند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار