تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۱۷۱۸۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فنی و عمرانی شهردار اهواز:
صرفه جویی ۱۸۰ میلیاردی سالانه در مصرف سوخت با احداث رینگ پل ششم
صرفه جویی ۱۸۰ میلیاردی سالانه در مصرف سوخت با احداث رینگ پل ششممعاون فنی و عمرانی شهردار اهواز گفت: با احداث رینگ پل ششم اهواز، شاهد صرفه جویی 180 میلیارد ریالی در مصرف سوخت خواهیم بود.

محمد صفری عصر دوشنبه در آئین گشایش ضلع غربی بزرگترین رینگ شهری اهواز حدفاصل مسیر پل ششم تا بلوار گلستان اهواز و اتمام عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان های شهرک پیام اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه های مدیریت شهری در دوره پنجم شورای شهر و این دوره شهرداری، احداث و تکمیل رینگ های اصلی ترافیکی است؛ طرح هایی که سال ها معطل مانده و یکی پس از دیگری در حال اجرا هستند.

وی با بیان اینکه رینگ پل ششم یکی از رینگ های مهم ترافیکی بوده است، افزود: در یک سال گذشته عملیات این دو طرح مهم در دستور کار معاونت عمرانی شهرداری اهواز قرار گرفت و با تأکید شهردار اهواز و همکاری سایر دستگاه ها، طرح های معطل مانده هرچه زودتر به بهره برداری می رسد.

صفری بیان کرد: تا قبل از احداث این رینگ به خاطر عبور و مرور کامیون های سنگین حمل محصولات فولادی، خسارت های زیادی به زیرساخت ها و جاده های شهری وارد می شد و شاید اگر هزینه ۱۵ ساله عبور کامیون ها را حساب می کردیم، دو برابر هزینه احداث رینگ بود.

وی در پایان خبر داد: این رینگ به طول ۶ کیلومتر در دو باند رفت و برگشت به عرض ۱۴ متر، باعث کاهش زمان سفر از پل ششم تا بلوار گلستان از ۱۳ دقیقه به هفت دقیقه، کاهش ۴۵۰ هزار ساعتی زمان سفر شهروندان، صرفه جویی ۵۴ میلیارد ریالی در مصرف سوخت، صرفه جویی ۱۸۰ میلیارد ریالی سالانه در مصرف سوخت می شود. 
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار