تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۱۷۱۸۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دفتر پلیس +۱۰ هندیجان به دلایل نامعلومی تعطیل شد
دفتر پلیس + ۱۰ هندیجان که با زحمات و مشقت‌های فراوانی بعد از چندین سال توسط فرمانداری وقت شهرستان هندیجان مجوز تاسیس آن اخذ شده بود، تعطیل شد.

شهرستان هندیجان در 75 کیلومتری ماهشهر قرار دارد، مردم این شهر برای انجام کارهای اداری این مسافت را طی می‌کنند، در چند سال اخیر بسیاری از افراد در این جاده کشته‌ شده‌اند.

فرمانداری وقت شهرستان هندیجان از طریق تهران ضمن مراجعه مکرر با مشقت‌هایی که در این خصوص وجود داشت و مطالبه به‌ حق مردمی را پیگیری تا این مجوز برای شهرستان هندیجان صادر شد. موضوع استقرار دفتر پلیس +10 هندیجان در شورای تأمین استان خوزستان هم مصوب شده بود.

بالاخره با همه تلاش‌ها و پیگیری‌های فراوان مسئولان و رسانه‌ها دفتر پلیس + 10 در شهرستان هندیجان مستقر و خدمات ‌دهی آن آغاز شد، این دفتر در حدود سه سال در این شهر حضور داشت. دفتر پلیس +10 منزلی را برای انجام کارهای خود اجاره کرده بود.

دفتر پلیس +10 به سبب ناتوانی در پرداخت اجاره مکان خود قصد ترک شهرستان را داشت که فرمانداری هندیجان یک ساختمان را در اختیار آن‌ها قرار داد تا بدون هیچ‌گونه پرداخت اجاره بهایی کار خود را برای رفاه حال مردم ادامه دهند.

یک سال از همکاری فرمانداری با دفتر پلیس +10 گذشت تا اینکه به بهانه تعمیرات به مدت کوتاهی شهرستان را ترک و اعلام می‌کند که هندیجان درآمدزایی خوبی ندارد و درنتیجه این دفتر در هندیجان تعطیل و سبب  ایجاد اعتراض و نارضایتی شدید مردمی شد.

مسئولان هندیجان در حال رفع یکی‌ یکی مشکلات مردم بوده و مجوزهای قانونی را برای بخش‌های خصوصی دریافت می‌کنند اما بعد از مدتی این بخش‌ها به ‌یک ‌باره و با بهانه‌های واهی تمام برنامه‌ریزی‌ها را خراب می‌کنند.

دفتر پلیس +10 هندیجان به‌صورت رایگان در ساختمانی مستقر بود

تعطیلی تنها دفتر پلیس + 10 هندیجان سبب نارضایتی و اعتراضات شدید مردم در محافل عمومی و فضای مجازی شده چرا که مردم با خیالی آسوده کارهای اداری خود را انجام می‌دادند. اما اکنون سردرگم و از این وضعیت مبهم گله‌ مند هستند.

کوروش مودت فرماندار هندیجان اظهار داشت: این دفتر فعلی شهرستان را ترک کرده و ما در این خصوص مکاتبه‌هایی با مسئولان مربوطه در استان خوزستان صورت داده‌ایم.

وی افزود: یک فرد جدیدی مجوز دفتر پلیس + 10 هندیجان را اخذ کرده که ما هم پیگیر استقرار هر چه سریع‌تر آن هستیم تا مردم بتوانند مجدد خدمات خود را در این شهرستان دریافت کنند.ما به مدت یکسال ساختمانی را به صورت رایگان در اختیار آن ها قرار داده بودیم.

فرماندار هندیجان بیان کرد: اگر افرادی در هندیجان واجد شرایط اخذ مجوز دفتر پلیس +10 باشند می‌توانند درخواست خود را به نیروی انتظامی بدهند تا برای اخذ مجوز روند قانونی را طی کند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار