تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۱۷۱۹۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عبدالله سامری : عملکرد سازمان آب وبرق خوزستان در مهار تنش آبی شهرهای ابادان وخرمشهر در تابستان امسال ستودنی بود
عبدالله سامری : عملکرد سازمان آب وبرق خوزستان در مهار تنش آبی شهرهای ابادان وخرمشهر در تابستان امسال ستودنی بودعبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در جمع اصحاب رسانه ضمن تسلیت و تعزیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) گفت: عملکرد سازمان آب وبرق خوزستان در مدیریت منابع آب  ومهار تنش آبی حاصل از خشکسالی در منطقه جنوب خوزستان بالاخص بحرانهای بوجود آمده حاصل از شوری آب در شهرهای آبادان و خرمشهر در تابستان امسال ستودنی بود.

وی گفت: سالهاست که انتقال آب شیرین از منابع آبی بالادست و به دنبال آن  بالارفتن کیفیت آب شرب شهرهای  آبادان وخرمشهر برای مردم این مناطق تبدیل به یک آرزو شده بود. اما با پیگیریهایی که صورت گرفت و عزم و اراده ای که حاصل شد طی ۲/۵ ماه گذشته با تلاشی وصف ناپذیر   شاهد اتمام اجرای  خط انتقال آب ۲ هزار میلیمتری آبرسانی به آبادان و خرمشهر از طرح غدیر بطول ۸۵ کیلومتر   و احداث حدود ۲۰ کیلومتر خطوط انتقال  آب به ۹۲ روستای حومه آبادان و خرمشهر  بودیم.

سامری گفت: با مدیریتی که صورت گرفته است شرایط انتقال آب ، پایدار و قابل قبول است و یقینا با تعبیه الکتروپمپ ششم در ایستگاه پمپاژ ام الدبس و اتمام سریع مخزن ذخیره در دست احداث شرایط بهتری رادر روزهای آینده در شهرهای حوزه جنوبی استان شاهد خواهیم بود.

وی اتمام پروژه های آبرسانی به ۹۲ روستای حومه ابادان و خرمشهر را طی دوماه  کاری بزرگ و ماندگار توصیف کردو گفت: سازمان آب وبرق خوزستان طی چند سال گذشته همواره در انجام کارهای جهادی و عملیاتی در بخش آبرسانی  پیشگام بوده است و این نشان از  وجود ظرفیت مدیریتی و اجرایی بسیار خوب دراین  مجموعه  می باشد.

وی در خاتمه از حمایتها وپیگیریهای وزیر نیرو و استاندار خوزستان نیز تشکر کرد.


عبدالله سامری : عملکرد سازمان آب وبرق خوزستان در مهار تنش آبی شهرهای ابادان وخرمشهر در تابستان امسال ستودنی بود
:
:
:
آخرین اخبار