تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۱۷۱۹۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جمعی‌از دانشجویان‌اهوازخواستار حل‌مشکلات‌خوزستان‌شدند
 بیش از 100 نفر از دانشجویان دانشگاه های اهواز روز چهارشنبه در تجمع مقابل ساختمان دادگستری خوزستان خواستار حل مشکلات مردم خوزستان و نیز برخورد قوه قضاییه با مفاسد اقتصادی شدند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خوزستان روز چهارشنبه افزود: تجمع کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی مطالبات خود از قوه قضاییه در برخورد با مفاسد اقتصادی و مشکلات خوزستان از جمله موضوع انتقال آب کارون و تالاب هورالعظیم را مطرح کردند.

مهدی طرفی گفت: علاوه بر این از مسئولان دولتی درخواست شد که اتحاد خود را حفظ کنند و حل مشکلات مردم در اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: این تجمع با مجوز از فرمانداری اهواز برگزار شد تا مطالبات مردم در قالب تجمع قانونی مطرح شود.

طرفی بیان کرد: این تجمع از ساعت از ساعت 10:30 تا 11:30 دقیقه ادامه داشت و هیچ مسئولی در بین تجمع کنندگان حضور پیدا نکرد.

در این تجمع که جمعی از مردم نیز دانشجویان را همراهی می کردند قطعنامه ای قرائت شد که در بخشی از آن آمده است: لازم است که مسئولان دولتی با تلاشی مضاعف و همتی جهادی وارد عرصه های مختلف شوند و با تکیه بر توان و استعداد جوانان مؤمن و انقلابی این مرز و بوم بر معضلات موجود چیره گردند.

'برخورد قاطع و سریع قوه قضاییه با عناصر فاسد و مخل در بخش های مختلف به ویژه بر هم زنندگان ثبات اقتصادی کشور موجب آرامش خاطر مردم و ثبات قدم آنان می گردد.'

در بخش دیگری از قطعنامه آمده است: از ملت عزیز و همیشه در صحنه ایران و نخبگان می خواهیم که با ورود جدی تر در کارزار جهاد تبیین توطئه های دشمنان در زمینه جنگ روانی و رسانه ای را خنثی کنند.

همچنین ضمن حمایت قاطع از اقدامات اخیر دستگاه قضایی در جهت مبارزه با مفسدان اقتصادی، از قوه قضاییه خواسته شده تا با قدرت و سرعت در مسیر احقاق حقوق ملت حرکت کرده و گامی محکم در تحقق عدالت که از آرمان های اصیل انقلاب اسلامی است بردارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار