تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۱۷۱۹۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طرح احداث کارخانه فولاد سازی شرکت فولاد اکسین خوزستان توسط سهامداران این شرکت به تصویب رسید
طرح احداث کارخانه فولاد سازی شرکت فولاد اکسین خوزستان توسط سهامداران این شرکت به تصویب رسید
 
به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان صبح سه شنبه ۲۰ شهریورماه جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده منتهی به ۹۶/۱۲/۲۹ شرکت فولاد اکسین خوزستان در محل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور سهامداران ،اعضای هیئت مدیره ،مدیرعامل ، حسابرسان و جمعی از مدیران این شرکت برگزار شد، مسائلی همچون اهم اقدامات شرکت فولاد اکسین در سال گذشته، قراردادها،میزان فروش،طرح های توسعه و صورت های مالی منتهی به سال ۹۶ مورد بررسی قرار گرفت.

عبدالرضا محمودپور مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان اهم اقدامات این شرکت را در سال گذشته عنوان کرد و گفت : از اقدامات شرکت فولاد اکسین خوزستان‌در سال ۹۶ می توان به افزایش ۱۳/۲ درصدی ارزش افزوده،افزایش ۱۲ درصدی تولید،رکورد تاریخی تولید ۹۶۵۰۰ تن،خروج از شرکت های شمول ماده۱۴۱ ، کاهش ۶۰ درصدی تعهدات و کاهش ۴۰ درصدی مطالبات اشاره کرد.
در ادامه مدیرعامل شرکت فولاد اکسین به شرح وضعیت قراردادها و تعهدات این شرکت در سال گذشته و آینده اشاره نمود و از جمله قرار دادهای مهم این شرکت را تامین ۴۰ درصد پروژه خط انتقال سرویس ترش گوره به جاسک نام برد و افزود : این قرارداد می تواند ۱۸۰ میلیارد تومان ارزش افروده برای شرکت داشته باشد.

در ادامه این جلسه همچنین حسابرسان شرکت به شرح صورتهای مالی منتهی به سال ۹۶ پرداختند.

از مهترین مصوبات جلسه مجمع عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان ، تصویب طرح احداث کارخانه فولاد سازی فولاد اکسین توسط سهامداران این شرکت بود.

گفتنی است سال گذشته با پیگیریهای مستمر مسئولین‌استانی ، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت پس از مدتها اعضای هیئت دولت با احداث این کارخانه موافقت کردند که دو ماه پس از این موافقت مجوز احداث آن اخذ گردید و در نهایت تصویب و رضایت سهامداران برای اجرای این طرح در این جلسه و امروز صادر گردید.
کارخانه فولاد سازی شرکت فولاد اکسین خوزستان می تواند ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ نفر اشتغالزایی در استان خوزستان ایجاد نماید.

:
:
:
آخرین اخبار