تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۱۷۱۹۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طرح محرم پاک برای اولین بار در بندرماهشهر اجرا شد
مدیر اجرایی طرح محرم پاک بندرماهشهر گفت: طرح محرم پاک با هدف فرهنگ‌سازی و حمایت از محیط‌زیست و نیز یاری رساندن به پاکبانان عزیز که از جامعه و خانواده های ما هستند برای اولین بار در بندرماهشهر اجرا شده است.

مدیر اجرایی طرح محرم پاک بندرماهشهر اظهار داشت:  با هدف فرهنگ‌سازی و حمایت از محیط‌زیست و نیز یاری رساندن به پاکبانان عزیز که از جامعه و خانواده های ما هستند طرح محرم پاک بندرماهشهر را از محرم 97 آغازکردیم.

وی افزود: در این طرح دوستداران محیط زیست، عزاداران حسینی و عموم شهروندان در کنار هم گرد آمده ضمن جذب علاقمندان، به فرهنگ سازی با استفاده از شعارها و پیامهای محرم ،به نظافت و پاکیزگی محیط زیست و همچنین حمایت از پاکبانان زحمتکش محله و شهر خود می‌پردازند.

عساکره بیان کرد: در این طرح هرکس به تنهایی و یا به همراه دوستان خود با همراه داشتن پیام‌های ویژه‌ای که بر روی بنر یا تراکت چاپ شده است در محل های مورد نظر مستقر شده و ضمن جمع آوری ظروف یکبار مصرف رها شده در معابر، خیابان ها، تکایا و محل های عزاداری به کمک پاکبانان عزیز و زحمتکش شتافته، به پاکیزگی محیط زیست خود و یک محرم پاک یاری می‌رساند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار