تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۱۷۱۹۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
11 اردوی جهادی در روستاهای شوش برگزار شد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش با اشاره به نقش اردوهای جهادی در سازندگی و توسعه مناطق محروم گفت: خدمات عمرانی، بهداشتی و فرهنگی در قالب اردوهای جهادی از سال 95 تاکنون در 11 روستای شهرستان شوش ارائه شده است.

علیرضا ایمانی افزود: روستاهای بیت جوحی، شهرک بهرام، مزرعه طریفی، بنادر، بیت محمید، بیت موزان، خسرج، خویس، بیت شجاع، زبید دبات و روستای سید عباس 2 از خدمات اردوهای جهادی بهره مند شده اند.

وی اظهار داشت: هشت گروه 80 نفره خواهران و برادران در حرکتی خیرخواهانه این اردوهای جهادی را برگزار کرده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش افزود: ساخت مسکن جدید در خانه های فرسوده، اعزام تیم های پزشکی و برگزاری دوره های آموزشی آسیب های اجتماعی و تنظیم خانواده توسط بسیج شهرستان در این روستاها انجام شده است.

وی گفت: 11 واحد مسکن روستایی در این مدت بازسازی شده که برای هر یک از آنها مبلغ 350 میلیون ریال هزینه شده است.

ایمانی با اشاره به تاکید فراوان دین مبین اسلام بر خدمت رسانی به همنوعان افزود: مقدمات ساخت 10 واحد مسکونی جدید دیگر با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان شوش انجام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش اظهار داشت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد و خدمت رسانی به افراد نیازمند، اردوهای جهادی هر سال در سطوح مختلف دانشجویی، کارمندی و بسیج با هدف بهبود زندگی نیازمندان در مناطق محروم انجام می شوند. 
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار