تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۱۷۱۹۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال
حاشیه نگاری از دیدار تیم های نفت آبادان و تراکتورسازی
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران برابر تراکتورسازی تبریز به پیروزی رسید تا به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

این دیدار شامگاه جمعه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که 2 تیم در پایان 120 دقیقه تلاش به نتیجه مساوی 3 بر 3 رسیدند تا صنعت نفت در ضربات پنالتی موفق شود حریف قدرتمند خود را شکست دهد.

**حدود هفت هزار تماشاگر این دیدار را با حضور در ورزشگاه تختی آبادان تماشا کردند.

**جایگاه تماشاگران میهمان در ورزشگاه تختی آبادان خالی بود.

**صدا و سیمای مرکز آبادان جایگاه خبرنگاران آبادانی در ورزشگاه تختی آبادان را در تسخیر خود درآورده بود تا خبرنگاران آبادانی برای پوشش خبری این دیدار با مشکل جدی مواجه شوند.

**قطعی اینتریت در ورزشگاه تختی آبادان باعث شد رسانه های آبادانی برای انتشار اخبار خود با مشکل مواجه شدند.

**مسعود شجاعی و علی عبدالله زاده 2 بازیکن آبادانی تیم تراکتور سازی تبریز در این دیدار به شدت از سوی تماشاگران آبادانی تشویق شدند.

**مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که با سه بار حضور در جام جهانی رکوردار فوتبال کشور به شمار می رود بین 2 نیمه از سوی حسین حمیدپور شهردار آبادان مورد تقدیر قرار گرفت.

**هواداران آبادانی که در نیمه دوم این دیدار از بازی تیم صنعت نفت رضایت نداشتند بارها علیه این تیم شعار دادند.

**غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، فرماندار ویژه آبادان، شهردار آبادان، جلیل مختار و عامر کعبی 2 نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از میهمانان ویژه این دیدار بودند.

**اشکان دژاگه بازیکن ملی پوش تراکتور سازی تبریز که در دقیقه 63 وارد زمین شد در دقیقه 105 توسط سرمربی این تیم تعویض شد تا این بازیکن با حرکات تحریک آمیز اعتراض خود را به کادر فنی اعلام کند.

**دژاگه پس از تعویض خود برخورد ناشایستی با جان توشاک سرمربی تراکتور سازی تبریز داشت.

**علی عبدالله زاده بازیکن آبادانی تراکتورسازی تبریز پس از خراب کردن ضربه پنالتی به شدت از سوی تماشاگران آبادانی تشویق شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار