تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۱۷۲۰۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با پول علاقه‌مندان خرید سایپا، می‌شد «بنز» را خرید!
چند روز پیش در یک دقیقه زمان!، شش میلیون نفر خواهان خرید از شرکت سایپا بودند. هر نفر 25 میلیون تومان، یعنی 150000 میلیارد تومان.

به گزارش خبرآنلاین، اگر ارزش فعلی بازار آزاد دلار را اعمال کنیم میشود به عبارتی (13)میلیاردلار. و اگر ارزش فعلى دلار در بازار مبادله‌اى را اعمال کنیم مى شود(19) میلیارد دلار و اگرقیمت دلار دولتى حساب کنیم مى شود (35) میلیارد دلار.

اگر ملت بخواهند در یک سرمایه‌گذاری بسیار سودآور سهیم باشند با همین مبلغ پول میتوانستند یکى از شرکتهای بنـز، BMW، لامبورگینی، شورولت، فورد، GMC، تویوتا، KIA و فیات را بطور کامل خریداری و بصورت سینه خیز به ایران احضار کنند..!، که ضمن اشتغالزائی کل بیکاران جوان متخصص وتحصیل کرده ایران، و ضمن کسب سود کلان، رونق کامل می‌شد و دغدغه حداقل دستمزد را هم نمیداشتیم...

ولی صد افسوس که ملت به اینگونه مسیرهای رشد توجه نمیکنند و پولهای خود را به جیب سایپا سرازیر میکنند که تابوت خود را پیش خرید کنند..!

از این موضوع غافل بودند که سایپا با همین پول میتواند 15 بار شرکتش را شخم بزند و از نو بسازد.

تولید (9) سال شرکت پیش فروش شد و زمان تحویل هم به نرخ روز محاسبه قیمت انجام میشود..!
کلاه از این گشادتر..!
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
ROMANIA
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
0
0
با سلام متاسفانه عقب ماندگی فعلی هم ناشی از عدم توجه مردم به کیفیت است. و الا در هیچ کشوری که خواهان ترقی باشد اجناس بی کیفیت مشتری ندارد. متاسفانه وقتی افتخار صنایع ما این باشد که جنس بی کیفیت را به کشور های بی کیفیت صادر کنند ، صنایع توسعه پیدا نمی کنند
:
:
:
آخرین اخبار