تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۱۷۲۰۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فراخوان ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر طنز استان خوزستان منتشر شد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر طنز استان خوزستان در شهرستان آغاجاری خبر داد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر طنز استان خوزستان در شهرستان آغاجاری خبر داد. 

 محمد جوروند ضمن اعلام این خبر گفت: ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر طنز استان خوزستان در شهرستان آغاجاری با حضور چهار استان بوشهر، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و خوزستان از ٢١ تا ٢٣ آذر 97 در این شهرستان برگزار خواهد شد. 

وی با اشاره به موضوعات این جشنواره اظهار کرد: امسال این جشنواره با موضوعات شعار سال (حمایت از کالای ایرانی)، آسیب‌های اجتماعی، نگاه مثبت به دستاوردهای نفت و گاز و ترویج فرهنگ صرفه‌جویی مصرف برق و دوستی با محیط زیست برگزار می‌شود. 

جوروند افزود: این جشنواره به صورت رقابتی برگزار خواهد شد و بنا به تشخیص هیات داوران در هر یک از بخش‌های نویسندگی، کارگردانی، بازیگری، طراحی صحنه، موسیقی، طراحی پوستر و بروشور جوایز اهدا خواهد شد. همچنین الویت انتخاب آثار این جشنواره با نمایش‌های تازه نگارش شده یا نمایش‌هایی خواهد بود که تاکنون در هیچ جشنواره‌ای شرکت نکرده باشند. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از دیگر شرایط شرکت در این جشنواره را اجرای گروه‌های راه یافته به جشنواره در شهرستان آغاجاری عنوان کرد و گفت: گروه‌های راه یافته به ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر طنز استان خوزستان در طول مدت برگزاری جشنواره مهمان دبیرخانه جشنواره خواهند بود. 

وی تعیین کمک هزینه گروه‌ها را به تشخیص دبیرخانه و بر اساس امکانات، تعدادعوامل اجرایی، مسافت، نیازهای ضروری صحنه، دکور، لباس، سطح کیفی اثر و تعداد اجراها تا سقف ٢٠ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: مدت زمان اجرای آثار نباید از ٣٠ دقیقه کمتر و از ٤٥ دقیقه بیشتر باشد. 

جوروند همچنین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را تا ٣٠ آبان 97 و اعلام نتایج بازبینی را ١٥ آذر 97 اعلام کرد. 

به گفته مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان: علاقه‌مندان به شرکت در ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر طنز استان خوزستان می‌توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه به آدرس خوزستان، آغاجاری، میدان حافظ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاجاری ارسال کنند یا با شماره تلفن‌های ٠٦١٥٢٦٦٣١٣٢، ٠٦١٥٢٢٦٢٠٢٢ و ٠٩١٦٦١٢٢١١٣ تماس بگیرند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار