تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۱۷۲۰۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رزمایش اقتدار عاشورائیان در هندیجان برگزار می‌شود
فرمانده سپاه هندیجان گفت: رزمایش اقتدار عاشورائیان برای حفظ آمادگی‌های رزمی و مقابله با تهدیدات دشمنان در هندیجان برگزار می‌شود.

عبدالحسن بعنونی نژاد اظهار داشت: رزمایش سپاهیان حضرت محمد (ص) 2 به ‌طور هم‌ زمان در سراسر استان خوزستان برگزار می‌شود. بنابراین ما در شهرستان هندیجان مراسم باشکوهی را در دستور کار برگزاری داریم.

 وی افزود: در شهرستان ولایت مدار و ایثارگر هندیجان به استعداد 2 گردان که یکی از آن‌ها گردان امام رضا (ع) است در روز تعیین ‌شده صلابت خود را به نمایش خواهند گذاشت. نیروهای مسلح همیشه آماده جان‌ فشانی در راه اسلام و انقلاب هستند.

فرمانده سپاه هندیجان بیان کرد: با استفاده از توان رزمی نیروهای گردان گروه‌های جهادی تشکیل داده‌ایم که 8 گروه در حاشیه شهرستان نقش‌ آفرینی و کارهای محرومیت ‌زدایی برای مردم محروم انجام خواهند داد.

 وی گفت: عزیزان ما هم در گردان بیت ‌المقدس و گردان امام رضا (ع) نمایش صلابت و اقتدار خود را خواهند داشت. بسیجیان گردان‌های شهرستان بار دیگر با ولایت ‌فقیه و فرمانده معظم کل قوا بیعت خواهند کرد.

عنوان کرد: این رزمایش‌ها برای مردم عزیز پیامی دارد که فرزندان شما در جهت تأمین منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی و تأمین امنیت داخل و خارج ثابت‌ قدم و استوار در صحنه انقلاب خواهند بود.

وی ادامه داد: رزمایش اقتدار عاشوراییان برای دشمن هم پیامی دارد تا زمانی که بسیج در صحنه انقلاب و در صحنه نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور دارد آماده دفاع جانانه از تمام مرزهای میهن اسلامی است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار