تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۷۲۰۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
25 گروه جهادی به مناطق محروم دزفول اعزام شدند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول گفت: 25 گروه جهادی از ابتدای شهریورماه تاکنون به منظور محرومیت زدایی از مناطق محروم دزفول به این مناطق اعزام شدند.

سرهنگ هادی سعادت زاده روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه دزفول افزود: اقدامات عمرانی، توزیع نوشت افزار، اعزام تیم های پزشکی و برنامه های آموزشی از جمله اقدامات گروه جهادی در مناطق محروم دزفول است. 

وی اظهار داشت: فعالیت گروه های جهادی همزمان با برگزاری رزمایش عاشورایی حضرت محمد(ص) 2 تشدید می شود. 

رزمایش عاشورایی حضرت محمد(ص) 2 در دزفول برگزار می شود 

سرهنگ سعادت زاده از برگزاری رزمایش عاشورایی حضرت محمد(ص) 2 همزمان با سراسر استان خوزستان در دزفول خبر داد و گفت: این رزمایش در روزهای 25 و 26 شهریورماه برگزار می شود. 

وی افزود: این رزمایش برای نمایش اقتدار نیروهای بسیج توسط گردان های بیت المقدس و امام حسین(ع) دزفول در مسجد جامع دزفول آغاز می شود و نیروهای بسیجی بصورت پیاده از خیابان امام، آستانه سبرقبا به سمت حسینیه ثاراله به حرکت درخواهند آمد. 

وی اظهار داشت: نیروها پس از تجمع در حسینیه ثارالله برای برگزاری دوره های آموزشی و نظامی به پادگان قدس اعزام خواهند شد. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول از اجرای 40 ویژه برنامه به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نزدیک می شویم دشمن تمام تلاش خود را برای نفوذ در زمینه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی می کند تا به کشور ضربه بزند. 

سرهنگ سعادت زاده افزود: اتاق فکر آمریکا ایجاد نا امیدی و نارضایتی بین مردم، شکاف بین مردم و مسئولان را هدف قرار داده است ولی با آگاهی مردم و بصیرت رهبر انقلاب تاکنون موفق نشده است. 

 150 ویژه برنامه در هفته دفاع مقدس در دزفول برگزار می شود 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه دستاوردهای بسیج در تاریخ 31 شهریورماه در پارک دولت دزفول برگزار می شود که دستاوردهای بسیج با حضور ادارات و یگان های نظامی و انتظامی در 26 غرفه به نمایش درخواهند آمد. 

وی افزود: نواختن زنگ انقلاب در مدارس، برگزاری هشت یادواره شهید، غبارروبی مزار شهدا، اعزام راویان به مدارس، ویزیت رایگان پزشکان و تشدید گشت های محله ای از جمله برنامه هایی است که در هفته دفاع مقدس در دزفول برگزار می شوند. 

وی گفت: افتتاح مسجد جامع سردشت، افتتاح مسجد امام سجاد(ع) در غرب شهرستان دزفول، آبرسانی به سه روستای بخش شهیون با 13 کیلومتر لوله کشی، تکمیل مسجد روستای آبیدسره 2، افتتاح زمین چمن روستای حسین کلولی، توزیع نوشت افزار بین دانش آموزان و سبد ارزاق از دیگر اقدامات سپاه در مناطق محروم می باشد که همزمان با هفته دفاع مقدس بهره برداری خواهند شد. 

هفته دفاع مقدس 31 شهریور ماه آغاز خواهد شد. 
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار