تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۱۷۲۰۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جمعی از کارکنان پتروشیمی فجر در ماهشهر تجمع کردند
جمعی از کارکنان موقت پتروشیمی فجر در اعتراض به روند کند اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارکنان صنعت پتروشیمی مقابل ساختمان اداری این مجتمع در منطقه ویپه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر تجمع کردند.

حدود 60 نفر از کارکنان موقت شرکت پتروشیمی فجر روز شنبه با تجمع اعتراضی خود خواستار تسریع در اجرای طرح طبقه بندی مشاغل شدند.

بعد از ساعتی تجمع؛ مدیر منابع انسانی شرکت پتروشیمی فجر در بین تجمع کنندگان حاضر شد و قول مساعد رفع این مشکل و اجرای کامل طرح طبقه بندی مشاغل را در آینده نزدیک داد.

وی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در پتروشیمی فجر را منوط به اخذ تصمیم در شرکت هلدینگ خلیج فارس دانست که با این وجود طولانی بودن روند اداری و گستردگی مجموعه باعث می شود اجرای طرح با کندی پیش رود.

بعد از اتمام تجمع؛ کارکنان معترض همگی به محل کار برگشته و به فعالیت خود ادامه دادند.

از اسفند ماه سال گذشته جمع کثیری از کارکنان مجتمع های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با تجمع اعتراضی مقابل درب اداره کار منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و فرمانداری بندرماهشهر خواستار تحقق مطالبات معوقه خود از جمله حق بدی ِآب و هوا در قالب طرح طبقه بندی مشاغل شدند.

طبقه بندی مشاغل با هدف جلوگیری از بهره کشی از کار دیگران؛ استانداردسازی مشاغل، استقرار مناسبات صحیح کارگاه یا بازار در زمینه مزد و مشخص بودن شرح وظایف و دامنه مسئولیت مشاغل مختلف در کارگاه اجرا می شود.

شرکت پتروشیمی فجر از زیرمجموعه های شرکت هلدینگ خلیج فارس در سال 1377 با هدف تامین یوتیلیتی مورد نیاز شرکت های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تاسیس شد و به عنوان اولین شرکت یوتیلیتی متمرکز در کشور در سال 1381 به بهره برداری رسید.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
0
طرح طبقه بندی را الکی و فریب کارانه اجرا می کنند هیچ ته ان نیست
:
:
:
آخرین اخبار