تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۱۷۲۰۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توسعه شبکه روشنایی معابر منطقه سه اهواز
مدیر امور برق منطقه سه اهواز گفت: با هدف بهبود روشنایی معابر و زیباسازی محیطی و ارتقاء امنیت، با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال شبکه روشنایی قسمت‌های مختلفی از منطقه سه اهواز توسعه پیدا کرد و بیش از 1000 دستگاه کله چراغ در نقاط مختلف منطقه نصب شد. 

فرشاد هویزاوی اظهار کرد: تأمین روشنایی محیطی و معابر به منظور افزایش امنیت و زیباسازی محیطی از جمله مواردی است که به صورت مستمر در حال توسعه بوده و در همین راستا در شش ماه اول سال جاری بیش از 1000 دستگاه کله چراغ در نقاط مختلف منطقه نصب شده است.

وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق اهواز همگام با سایر سازمان‌ها سعی دارد در حوزه فعالیت خود و در جهت بهبود کیفیت زندگی شهروندان تلاش کند و همزمان با تأمین برق مطمئن و پایدار، با ایجاد روشنایی مناسب در محیط و استفاده از پایه‌ها و لامپ‌های زیبا و متناسب با مبلمان شهری در جهت زیباسازی شهر نیز گام بردارد.

مدیر امور برق منطقه سه اهواز تصریح کرد: با هدف بهبود روشنایی معابر و زیباسازی محیطی و ارتقاء امنیت، با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال شبکه روشنایی قسمت‌های مختلفی از منطقه سه اهواز توسعه پیدا کرد و بیش از 1000 دستگاه کله چراغ در نقاط مختلف منطقه نصب شد.

هویزاوی ادامه داد: همچنین به منظور تأمین روشنایی مناسب حدود یک هزار و 655 متر کابل روشنایی و یک هزار و 889 عدد لامپ در نقاط مختلف منطقه سه اهواز نصب شد.

وی با اشاره به اهداف اجرایی این اقدامات عنوان کرد: اقدامات انجام گرفته در این خصوص سبب افزایش امنیت و قدرت دید رانندگان و عابران شده و همچنین رونق کسب و کار را به دنبال دارد.

مدیر امور برق منطقه سه اهواز خاطرنشان کرد: اعتبار هزینه شده در بحث نصب کابل‌های روشنایی و لامپ‌ها، سه میلیارد و 305 میلیون ریال و منبع تأمین آن نیز از محل اعتبارات عمرانی بوده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار