تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۱۷۲۱۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رييس اتحاديه معاملات اتومبيل اهواز:
بازار خرید و فروش خودرو در اهواز راکد است
رييس اتحاديه معاملات اتومبيل اهواز گفت: با توجه به نوساناتی که در بازار ارز وجود دارد، بازار خرید و فروش خودرو راکد است و معامله خاصی در این زمینه صورت نمی‌گیرد. 

محمدعلی نیل درار با اشاره به آخرین وضعیت خرید و فروش خودرو در بازار اهواز اظهار کرد: با توجه به نوساناتی که در بازار ارز وجود دارد، بازار خرید و فروش خودرو راکد است و معامله خاصی در این زمینه صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: در حال حاضر قیمت همه محصولات و خدمات در کشور افزایش پیدا کرده و قیمت ماشین نیز مانند سایر محصولات بالا رفته و به تبع این شرایط بازار خودرو نیز راکد شده است.

رييس اتحاديه معاملات اتومبيل اهواز تصریح کرد: با توجه به شرایط نرخ دلار که روزانه بالا و پایین می‌شود، مردم جرات خرید خودرو را ندارند و این مساله در حال حاضر شرایطی را به وجود آورده است که معامله خاصی در بحث خرید و فروش خودرو در بازار اهواز انجام نگیرد.

نیل درار عنوان کرد: قیمت خودرو از حدود یک ماه گذشته تا کنون تغییر چندانی نداشته و ثابت بوده است اما تغییرات نرخ ارز شرایط رکودی را برای بازار خودرو رقم زده است.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که قیمت کالایی در بازار کاهش پیدا می‌کند، مردم بیشتر آن را خریداری می‌کنند و این مساله باعث می‌شود تا آن محصول در بازار کم و به تبع آن، قیمت افزایش پیدا کند. این مساله در بحث قیمت خودرو نیز صادق است و اگر قیمت خودرو کاهش پیدا کند، چنین شرایطی در بازار رقم خواهد خورد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار