تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۱۷۲۱۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان:
دریافت حق سرویس در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها غیرقانونی است
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها اجازه دریافت حق سرویس از مشتریان را ندارند و دریافت حق سرویس از مشتریان غیر قانونی است. 

علی‌محمد رحمانی‌زاده اظهار کرد: رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها اجازه دریافت حق سرویس از مشتریان خود را ندارند و دریافت حق سرویس از مشتریان غیر قانونی است.

وی افزود: برخی از رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها از مشتریان خود هزینه‌ای را تحت عنوان حق سرویس دریافت می‌کنند که این کار از سوی آن‌ها غیر قانونی است و در این زمینه به این واحدها هشدار داده شده است تا نسبت به دریافت این هزینه اقدام نکنند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه می‌توانند با شماره 124 تماس بگیرند و موضوع را به ما اطلاع دهند تا بازرسان با مراجعه به این واحدها نسبت به رسیدگی به مساله اقدام کنند.

رحمانی زاده عنوان کرد: در صورت مشاهده این تخلف، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با آن واحد صنفی به عنوان تخلف گرانفروشی برخورد خواهند کرد و جریمه‌هایی برای آن واحد درنظر گرفته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه از همه رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها انتظار داریم تا نسبت به رعایت این قانون و عدم دریافت حق سرویس از مشتریان خود اقدام کنند.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اهوازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
0
سلام من یک بار تماس گرفتم با ۱۲۴ گفتم فلان مغازه گوشت گران می فروشد گفتن از انجا نخر الان اگر تماس بگیرم جهت حق سرویس رستوران ...
:
:
:
آخرین اخبار