تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
کد خبر: ۱۷۲۱۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هزینه های اقامت در ارمنستان، تایلند، دبی، کیش و مشهد

هزینه های اقامت در ارمنستان

واحد پول ارمنستان

واحد پول ارمنستان درام است. برای سفر به ارمنستان دلار به همراه خود داشته باشید و در صرافی های ایروان به میزان نیاز پول خود را به درام تبدیل نمایید. بطور تقریبی هر درام 7 یا 8 تومان است..

هزینه اقامت

اقامت در هتل

هتل های ارمنستان از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. اقامت سه شب برای هر نفر میتواند از هزینه 200000 تومان شروع شود. بسته به درجه کیفیت هتل و منطقه قرار گیری آن هزینه ها متفاوت است.قیبمتهای تور ارمنستان را در سایت سفر باتو مشاهده کنید..

نکته: توصیه تورکده به شما این است که محل اقامت خود را در مرکز شهر ایروان انتخاب نمایید. البته ایروان شهر کوچکی است و هزینه تاکسی ناچیز ولی هتل های مرکز شهر هم از نظر کیفیت مناسب هستند هم از نظر دسترسی برای گردشگران مناسبتر هستند.

اقامت در آپارتمان

آپارتمان های اجاره ای نیز در ارمنستان وجود دارد که شروع نرخ آنها از چیزی در حدود 50 دلار برای هر شب شروع می گردد و این هزینه بسته به محل استقرار آپارتمان، سال ساخت و امکانات آن می باشد. در زمان اجاره آپارتمان در ایروان به این نکته توجه کنید که هزینه آب و گاز با شما بطور جداگانه حساب میگردد و یا در هزینه اجاره گنجانده شده است.

نکته : اجاره آپارتمان را در سفر های گروهی به شما پیشنهاد میدهیم.

هزینه ی اقامت در دبی

قیمت هتل های دبی؛ هزینه اقامت در دبی

هزینه اقامت و قیمت هتل در دبی در دبی زیاد است و تنها در ماه‌های اوج گرمای تابستان به حداقل می‌رسد البته این زمان برای سفر و لذت بردن زمان مناسبی نیست. حداقل قیمت برای هر شب اتاق دوتخته هتل 5 ستاره 567.840 تومان و هتل 4 ستاره 425.880 تومان، هتل 3 ستاره 382.000 تومان و هتل 2 ستاره 305.760 تومان است.

مسافرخانه و هاستل های ارزان‌تری در دبی نیز وجود .اطلاعات بیشتر در مورد سفر با تور لحظه آخری دبی را بررسی کنید..

هزینه های اقامت در بانکوک تایلند

طبیعی است کلانشهر بانکوک که یکی از مقاصد گردشگری مورد توجه است به اقامتگاه های مختلف و متنوعی مجهز باشد. در این جا با انواع اقامتگاه ها و طیف هزینه اقامت آن ها آشنا می شویم.سفر راحت با تور تایلند را تجربه کنید.:

هتل ها: انواعی از هتل های لوکس ۵ ستاره تا هتل های مقتصدانه و ۱ ستاره در شهر بانکوک به چشم می خورد.

++ طیف هزینه هر نوع هتل در هر شب ارایه شده است.

هتل های ۱ ستاره: بین ۱۵۰ بات تایلند تا ۱۸۰۰ بات تایلند)

هتل های ۲ ستاره: بین ۲۰۰ بات تایلند تا ۲۳۰۰ بات تایلند)

هتل های ۳ ستاره: بین ۳۴۰ بات تایلند تا ۵۶۰۰ بات تایلند)

هتل های ۴ ستاره: بین ۳۹۰ بات تایلند تا ۸۰۰۰ بات تایلند)

هتل های ۵ ستاره: بین ۱۴۰۰ بات تایلند تا ۱۲۰۰۰ بات تایلند)

آپارتمان و خانه: هزینه ‌ها بسته به محل آپارتمان، تعداد اتاق‌ها، فاصله تا مرکز شهر و امکانات آن متفاوت است. در شهر بانکوک بیش از ۳۰۰ سوییت و خانه به چشم می خورد که از اقامتگاه هایی لوکس تا محلی مناسب متفاوت اند.

هزینه آپارتمان و خانه های ویلایی بانکوک از شبی ۴۰۰ بات تایلند تا ۸۷۰۰ بات تایلند متفاوت است.

هاستل و مهمان خانه: بیش از ۲۰۰ هاستل و مهمان خانه مختلف در شهر بانکوک وجود دارد که هزینه آن ها بین ۱۴۰ بات تایلند تا ۲۶۰۰ بات تایلند متفاوت است.

متوسط هزینه اقامت در کیش

هتل‌های لوکس کیش از ۱۹۵ هزار تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای هر شب اقامت دریافت می‌کنند. قیمت هتل‌های میان‌رده در کیش ۱۳۵ هزار تا ۳۲۰ هزار تومان است. اگر ارزان سفر می‌کنید، حدود ۶۵ تا ۱۵۰ هزار تومان را برای هر شب اقامت در هتل‌های ارزان کیش درنظر داشته باشید.

می‌توانید همه‌ی هتل‌های کیش را ببینید، اطلاعات و قیمت‌های آن‌ها را بررسی کنید و در پایان بهترین هتلی را که با بودجه‌ی شما هماهنگ است، انتخاب کنید.

متوسط هزینه‌ی اقامت در مشهد

هزینه‌ی هر شب اقامت در هتل‌های لوکس مشهد بین ۱۶۸ هزار تا ۵۸۰ هزار تومان است. هتل‌های میان‌رده حدود ۱۶۶ تا ۳۰۵ هزار تومان برای هر شب دریافت می‌کنند. ۱۲۰ هزار تا ۱۵۰ هزار میانگین قیمت هتل‌های ارزان مشهد است.

گزینه‌ی دیگر اقامتی در مشهد مهمانپذیر است که معمولا قیمتی حدود ۴۰ تا ۶۰ هزار تومان دارند.

:
:
:
آخرین اخبار