تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۱۷۲۱۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کارگزاران خدمات ثبتی و مجوزی منطقه آزاد اروند ساماندهی می‌شوند

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند از ساماندهی کارگزاران خدمات ثبتی و مجوزی در راستای تکریم ارباب‌رجوع و ارتقاء خدمات در این منطقه خبر داد.

  سیدعلی موسوی با اشاره به اینکه این سازمان با توجه به ماموریت‌های خود، نیاز متقاضیان و نوع فعالیت‌های آنها مجوزهای گوناگونی در بخش‌های مختلف صادر می‌کند، گفت: طبق قوانین مناطق آزاد فعالین اقتصادی می‌توانند برای فعالیت در منطقه انواع شرکت‌ها را با توجه به نوع کسب‌ و کار خود به ثبت برسانند؛ لذا جهت سهولت سرمایه‌گذاران و فعالین اقتصادی که می‌خواهند امور مربوط خود را از طریق دفاتر کارگزاری انجام دهند، کارگزاران خدمات ثبتی و مجوزی منطقه آزاد اروند ساماندهی می‌شوند.

وی با بیان اینکه در نبود کارگزاران رسمی مشکلاتی برای متقاضیان فعالیت در منطقه آزاد ایجاد خواهد شد؛ افزود: با وجود کارگزاری‌های رسمی مطلع از قوانین مناطق آزاد فعالان اقتصادی با اطمینان کامل می‌توانند امور خود را با تعرفه‌های مشخص‌شده به آنها بسپارند.

موسوی ادامه داد: شرکت‌هایی که می‌خواهند به ‌صورت کارگزاری رسمی در منطقه فعالیت کنند، می‌توانند درخواست خود را طبق آیین‌نامه تهیه ‌شده به معاونت سرمایه‌گذاری و توسعه کسب ‌و کارها ارائه نمایند.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌ و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در پایان گفت: این سازمان هیچ محدودیتی در ارائه مجوز رسمی کارگزاری به فعالین این حوزه ندارد.

:
:
:
آخرین اخبار