تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۱۷۲۱۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بخش خبر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان در کشور اول شد
مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان، از کسب رتبه نخست اطلاع رسانی توسط بخش خبر این سازمان در بین شرکت های صنعت آب و برق کشور خبر داد
بخش خبر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان در کشور اول شدمدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان، از کسب رتبه نخست اطلاع رسانی توسط بخش خبر این سازمان در بین شرکت های صنعت آب و برق کشور خبر داد.

علیجانی افزود: بر اساس ارزیابی های انجام شده توسط روابط عمومی وزارت نیرو، بخش خبر سازمان آب و برق خوزستان در سال ۹۵ بالاترین آمار ارسال و درج خبر در پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو را از بین شرکت های زیرمجموعه وزارت نیرو در سطح کشور به خود اختصاص داده و به عنوان سازمان برتر مورد تقدیر قرار گرفت.

در همین رابطه، ماشالله تابع جماعت، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی و روابط عمومی وزارت نیرو از تلاش های حمید ثریانی خبرنگار سازمان آب و برق خوزستان با اعطای لوح تقدیر، قدردانی کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان در ادامه با تقدیر از زحمات همکاران این بخش، حمیدرضا علیپور، محمدرضا نجیب و غلامرضا فرتاشی افزود: در سال ۱۳۹۵ تعداد ۷۹۴ خبر در سازمان آب و برق خوزستان تولید شده که نسبت به سال قبل از آن از ۲۲ درصد رشد برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه تولید اخبار این مجموعه در سال های ۹۲ تا ۹۵ رشد صعودی داشته است، اضافه کرد: میزان تولید اخبار سازمان آب و برق خوزستان در سال ۹۳ نسبت به سال قبل از آن ۹۸ درصد، در سال ۹۴ حدود ۴۳ درصد و در سال ۹۵ از ۲۲ درصد رشد برخوردار بوده است.

روابط عمومی وزارت نیرو، آماری از میزان اخبار تولیدی شرکت های زیرمجموعه وزارت نیرو در سطح کشور ارائه کرد که بر این اساس، رتبه اول اخبار منتشر شده به "حمید ثریانی” خبرنگار سازمان آب و برق خوزستان اختصاص یافت.
:
:
:
آخرین اخبار