تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۱۷۲۱۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اهواز میزبان مسابقات کونگ‌فو توآی جهان
رقابت‌های کونگ‌فو توآی جهان، اواخر بهمن‌ماه به میزبانی اهواز برگزار خواهد شد. 

علی امانی، رییس هیات کونگ‌فو استان اظهارکرد: قرار است این مسابقات اواخر بهمن‌ماه در هر دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی اهواز برگزار شود. پیش‌بینی می‌کنیم نزدیک به 60 کشور در این مسابقات حضور پیدا کنند.

وی بیان کرد: سبک توآی، سبکی کاملا ایرانی و برای اولین بار است که تحت عنوان مسابقات جهانی برگزار خواهد شد. تمامی تدابیر لازم برای برگزاری هر چه بهتر این پیکارها در نظر گرفته شده و زیرساخت لازم فراهم است.

رییس هیات کونگ‌فو خوزستان خاطرنشان‌کرد: در حاشیه این رقابت‌ها قرار است، مجمع فدراسیون توی‌آی جهان، مجمع فدراسیون توآی آسیا و کلاس‌های مربیگری و داوری درجه C بین‌المللی نیز در اهواز برگزار شود.

وی تاکید کرد: این رقابت‌ها فرصت خوبی است تا ورزشکاران ایرانی بتوانند بیش از این خود را به جهان معرفی کنند. از ایران نیز در هر یک از بخش‌های آقایان و بانوان، تیم خواهیم داشت و تلاش می‌شود که خوزستانی‌ها نیز در قالب تیم ایران به مصاف حریفان بروند.

امانی عنوان کرد: با توجه به ایرانی بودن سبک توآی، تلاش ما برای نشان دادن هر چه بیشتر این سبک به جهان است و امیدواریم مسوولان و همچنین ارگان‌ها و شرکت‌های خوزستان در برگزاری هر چه بهتر و در شان نام خوزستان به ما کمک کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار