تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۱۷۲۱۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان:
۱۰ میلیارد ریال برای ساخت پایگاه امداد دهدز هزینه شد
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: برای ساخت و راه اندازی پایگاه امداد و نجات بین شهری دهدز ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

علی خدادادی پیش از ظهر امروز در آئین گشایش پایگاه امداد و نجات بین شهری دهدز اظهار کرد: با توجه به شرایط خاصی که دهدز دارد و یکی از مهم ترین مبادی ورودی و حادثه خیز استان است، ضرورت احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری و جاده ای را دو چندان کرد.

وی افزود: با تلاش ها و پیگیری هایی که شد این پایگاه با هزینه ۱۰ میلیارد ریال احداث شده و بعد از تجهیز به خودروی نجات می تواند خدمات لازم را به مسافران ارائه دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان تصریح کرد: همچنین با وجود امکانات زیستی در این پایگاه، در صورت وقوع حادثه، مسافران و آسیب دیدگان سرپایی به صورت موقت در این پایگاه اسکان داده شوند.

خدادادی بیان کرد: تمام تلاش ما این است که با توجه به وسعت جغرافیایی استان و بروز حوادث مختلف، پایگاه های امداد و نجات را به تعداد استاندارد و با کیفیت مطلوب برسانیم تا زمان عملیات های امدادی کاهش یابد.

وی با تقدیر از تلاش های عوامل جمعیت هلال احمر استان در ساخت پایگاه های امداد و نجات افزود: با توجه به شرایط خاص و حوادث مختلفی که درخوزستان رخ می دهد زیرساخت های لازم و کافی برای کاهش خطرپذیری در این استان وجود ندارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان عنوان کرد: نگاه و رویکردها در برخورد با حوادث باید پیشگیرانه و کارشناسانه باشد و اگر بتوانیم با مشکلات و مسائل استان به صورت علمی و کارشناسی برخورد کنیم، می توانیم تأثیرگذاری خود را برای کاهش مخاطرات و آسیب پذیری ها افزایش دهیم.

 خدادادی یادآور شد: یکی از ابزارهایی که می توان برای کاهش میزان خطرپذیری و افزاش میزان آمادگی آحاد جامعه در نظر گرفت، تاب آوری و آموزش های همگانی در جامعه است که در کنار آن ما باید ساخت و ایجاد پایگاه های امداد و نجات را نیز به سطح استاندارد برسانیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار