تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۱۷۲۱۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر اجرای طرح‌های عمرانی منطقه آزاد اروند خبرداد:
تخصیص اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای رفع مشکلات آب و فاضلاب خرمشهر
مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند، از تخصیص اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی به منظور رفع مشکلات آب و فاضلاب خرمشهر خبر داد.

فالح صفایی دربندی در نشست برنامه‌ریزی جهت شروع پروژه‌های آب و فاضلاب خرمشهر با حضور مدیران سازمان منطقه آزاد اروند، مجریان و مشاورین آب و فاضلاب خوزستان، مسئولین ادارات آبفا، گاز، برق و شهرداری خرمشهر، هماهنگی و همراهی کلیه دستگاه‌های اجرایی را در پیشرفت پروژه‌های عمرانی و زیربنایی ضروری دانست و افزود: اگر هدف ما مسئولین شهر خدمت به مردم در راستای عمران و آبادانی شهر است باید همواره با همدلی و همکاری و هماهنگی با حوزه‌های مختلف، به پیش برویم و از هرگونه اقدام غیر اصولی و غیر فنی که موجب نارضایتی مردم می‌شود، خودداری کنیم.

وی ادامه داد: این تعامل باعث سرعت بخشیدن به اجرای طرح‌های زیرساختی آب و فاضلاب و شهرداری خواهد بود و تزلزل در ارائه خدمات از سوی هر یک از دستگاه‌ها در پروژه‌های مشترک باعث ضرر به شهروندان است.

مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند از تخصیص اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی به منظور رفع مشکلات آب و فاضلاب خرمشهر خبر داد و به مسئولین مربوطه متذکر شد: توجه به مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردارتر را در اولویت کار خود قرار دهند.

کوی کارمندان، ایثار، ویلا، کوت شیخ ۲، عباره و ۹۰ هکتاری و طالقانی مناطقی بود که در این نشست وضعیت آن‌ها مطرح و مورد بررسی قرار گرفت .
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار