تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۱۷۲۱۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برای بررسی شرایط اعزام زائران اربعین؛
کلانتران مرزهای سوسنگرد و العماره عراق دیدار کردند
در دیدار دیپلماتیک کلانتران مرز سوسنگرد خوزستان و مرز العماره عراق بر تشدید اقدامات کنترلی در نوار مرز و تامین امنیت زائرین اربعین حسینی تاکید شد.

صبح امروز با هدف بررسی زیرساخت های اربعین در دو پایانه مرزی چذابه ایران و الشیب عراق نشستی مشترک با حضور سرهنگ محمدحسن حیدریان جانشین هنگ مرزی دشت آزادگان و  سرهنگ عباس غانم معاون کلانتر مرز منطقه العماره کشور عراق و سرهنگ دریس جمعه مدیر پایانه مرزی الشیب عراق برگزار شد.

در این جلسه در خصوص ایجاد تمهیدات لازم در برقراری امنیت مطلوب برای زائران اربعین حسینی، ایجاد هماهنگی به منظور خدمات رسانی به مواکب ایرانی مستقر در آن پایانه الشیب و جلوگیری از ورود مواد غذایی و آشامیدنی مشکوک و فاقد تائیدیه کلانتر مرز منطقه سوسنگرد به مواکب و افزایش پلیس خانم در پایانه الشیب عراق در ایام اربعین حسینی  بحث و تبادل نظر شد.

طرف عراقی از حسن نیت مرزبانان خوزستان در خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی تقدیر و آمادگی خود را به منظور همکاری برای آماده سازی زیرساخت های خدمات رسانی به زوار امام حسین (ع) اعلام کرد. همچنین در این خصوص تفاهمنامه ای تنظیم و به امضای طرفین رسید.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار