تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۱۷۲۲۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ورزشکار خوزستانی اعزامی به مسابقات پارآسیایی:
مسئولان، دغدغه اشتغال ورزشکاران جانباز و معلول را ندارند
مسئولان، دغدغه اشتغال ورزشکاران جانباز و معلول را ندارندورزشکار خوزستانی اعزامی به بازی های پارآسیایی جاکارتا گفت: مسئولان خوزستان، دغدغه اشتغال ورزشکاران جانباز و معلول را ندارند و به این موضوع اهمیتی نمی دهند در حالی که بخشنامه استخدام ورزشکاران قهرمان پارسال از سوی هیات دولت صادر شد.

جواد حردانی روز دوشنبه بیان کرد:با وجود این که شرکت ها و ارگان های متعددی در خوزستان وجود دارد اما استانی هستیم که بخشنامه استخدام ورزشکاران قهرمان را اجرا نمی کند و هر موقع به نزد مدیران استان می رویم به ما می گویند که از فردا پیگیر کارتان هستیم در حالی که این گونه نیست.

وی گفت:برای درخشش در مسابقات بین المللی به ویژه بازی های پارآسیایی و پارالمپیک سال ها تلاش می کنیم تا دل مردم را شاد کنیم اما انتظار داریم که مسئولان به ویژه استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان از قشر ورزشکاران جانباز و معلول و همچنین نابینایان و کم بینایان حمایت کند. 

دارنده چندین نشان در مسابقات پارالمپیک و جهانی با اشاره به اینکه ورزشکاران جانباز و معلول خوزستان با وسایل و تجهیزات درجه 2 تمرین می کنند افزود: این امر موجب می شود که در مسابقات جهانی و آسیایی رکوردهای کمتری داشته باشیم. هر چند در یکی 2 سال اخیر اداره کل ورزش خوزستان حمایت خوبی از ورزشکاران جانباز و معلول داشته اما انتظار داریم که نسبت به تامین تجهیزات ورزشکاران نگاه ویژه ای شود.

وی ادامه داد: با توجه به زحمتی که مربیان برای ورزشکاران می کشند، انتظار داریم جوایز مربیان و ورزشکاران یکسان سازی شود.

حردانی در ادامه گفت:هم اکنون به لحاظ جسمانی شرایط خوبی دارم و در تمرینات رکوردهای خوبی به ثبت رساندم و امیدوارم در بازی های پارآسیایی با دعای خیر مردم بار دیگر رکورد اصلی خودم را به ثبت برسانم. 

وی افزود:رقابت های پارآسیایی به لحاظ کیفی در سطح بسیار بالایی برگزار می شود و ورزشکاران جایی برای اشتباه کردن ندارند. در کلاسی که شرکت می کنم ورزشکاران خوب و قدری حضور دارند که سابقه مدال آوری در رقابت های جهانی و آسیایی دارند اما تلاشم برای کسب نشان طلاست.

جواد حردانی به مدت 20 سال پیراهن تیم ملی را به تن داشته و تاکنون در چهار پارالمپیک حضور پیدا کرده است. همچنین برای چهارمین بار در بازی های پارآسیایی به میدان می رود، این ورزشکار خوزستانی در طول این مدت بیش از40 نشان رنگارنگ کسب کرده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار