تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۱۷۲۲۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سهمیه آرد سه نانوایی متخلف دزفول قطع شد
 رئیس مرکز بهداشت شهرستان دزفول گفت: سهمیه آرد سه نانوایی دزفول متخلف به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی در سه ماهه دوم امسال قطع شد.

رضا پورآئین روز سه شنبه افزود: کل نانوایی های شهرستان دزفول در حال حاضر 279 واحد می باشند که در طول سه ماهه دوم امسال 395 مورد بازرسی توسط بازرسان بهداشت محیط این شهرستان از این واحدهای نانوایی انجام شده است.

وی گفت: در بازرسی های انجام شده سه واحد نانوایی اخطاریه نقص بهداشتی دریافت کردند که 2 مورد از آنها به علت استفاده از جوش شیرین بود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان دزفول افزود: یک واحد نانوایی دیگر نیز به دلیل رفع نکردن نقص بهداشتی اخطاریه دریافت کرد و سهمیه آرد آن قطع شد.

وی اظهار داشت: 84 نمونه نان در سه ماهه دوم امسال در دزفول آزمایش و جواب 40 نمونه ارائه شد ولی 44 نمونه دیگر فاقد جواب است که در جواب های آزمایش 2 مورد نان حاوی جوش شیرین بود ومابقی مشکلی نداشتند.

پورآئین افزود: بازرسان بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای شهرستان دزفول از کارخانه آرد شهرستان دزفول بازدید کردند که در این بازدیدها مقرر شد تاریخ تولید و انقضای آرد به صورت الکترونیکی بر روی کیسه ها چاپ شود.

وی گفت: مشکلات بهداشتی کوچکی نیز در کارخانه آرد شهرستان دزفول گزارش شده بود که برطرف شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار