تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۱۷۲۲۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
80 ویژه برنامه دفاع مقدس در شوش برنامه ریزی شد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش دانیال (ع) گفت: 80 ویژه برنامه فرهنگی و مذهبی با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان برنامه ریزی شده است.

سروان پاسدار علیرضا ایمانی روز سه شنبه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقارن این هفته با ایام محرم افزود: ملت ایران در بزرگترین آزمایش خود در دفاع مقدس سربلند بوده اند.

وی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای بالابردن روحیه جهاد و شهادت طلبی و تقدیر از حماسه سازان و سربازان ایران اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی است. 

ایمانی صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی، رژه پیاده روی و خودرویی بسیجیان، دیدار با امام جمعه و سرکشی از تعدادی از خانواده های شهدا را از برنامه های دفاع مقدس در شوش برشمرد و گفت: دیدارهایی با خانواده جانبازان و ایثارگران در این هفته انجام می شود.

وی افزود: برپایی ایستگاه صلواتی، نمایشگاه عکس ویژه آزادگان، مسابقات ورزشی و نواختن زنگ مقاومت در مدارس از برنامه های هفته دفاع مقدس در شوش می باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان، برگزاری یادوارهای مختلف در شهر وروستاها، ویزیت رایگان و اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم را از دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد و گفت: افتتاح 2 طرح خدماتی در شهرک بهرام و روستای بیت جویی و برگزاری نشست های سیاسی و دانشجویی در هفته دفاع مقدس برنامه ریزی شده است.

وی افزود: دومین سالگرد شهید مدافع حرم شهید احمد حیاری و هفتمین سالگرد سروان پاسدار شهید احمد بریهی که توسط گروهک پژاک به شهادت رسید از دیگر برنامه های شوش در هفته دفاع مقدس هستند.

ایمانی اظهار داشت: تابلوی ساختمان گردان 306 امام حسین(ع) شهرستان شوش باهمت فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با نام گردان سروان پاسدار شهید احمد حیاری نخستین شهید مدافع حرم و فرمانده این گردان در شهرستان شوش تغییر کرد.

هفته دفاع مقدس از روز 31 شهریور تا هفتم مهر ماه برگزار می شود.

شهرستان شوش با220هزار نفر جمعیت درشمال استان خوزستان واقع است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار