تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۱۷۲۲۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چرا شورای کشاورزی خوزستان هنوز تشکیل نشده است؟
رئیس انجمن صنفی کشاورزان شوش گفت: در مقطع کنونی ضروری است که جلسه شورای کشاورزی استان هرچه سریعتر تشکیل شود تا برای بحث کشت پاییزه کشاورزان در خوزستان تصمیم‌گیری شود. 

عبدالرحيم رحیمی نیا با اشاره به مشکلاتی که در بحث انجام کشت پاییزه در استان وجود دارد، اظهار کرد: کشاورزان خواستار تصمیم‌گیری سریع و به موقع از سوی مسوولان ارشد استان هستند و در این زمینه انتظار دارند تا هرچه سریعتر جلسه شورای کشاورزی استان برگزار شود.

وی با بیان این‌که چرا شورای کشاورزی استان هنوز تشکیل نشده است، افزود: با وجود این‌که بیش از یک ماه است که مصرانه خواهان تشکیل شورای کشاورزی استان هستیم تا در بحث کشت پاییزه تصمیم‌گیری شود اما هنوز این شورا تشکیل نشده است.

رئیس انجمن صنفی کشاورزان شوش تصریح کرد: ما مجدانه خواهان آن هستیم این شورا هرچه سریعتر در خوزستان تشکیل شود تا در خصوص بحث تخصیص آب به کشت‌های پاییزه، سطح زیر کشت و سایر مسایل مهم در کشت پاییزه تصمیم‌گیری شود.

رحیمی نیا عنوان کرد: آنچه که در این جلسه مدیریت ارشد استان تصمیم‌گیری می‌کند، قطعا یک تصمیم خوب خواهد بود و در این زمینه جامعه کشاورزی استان نیز این تصمیم را خواهد پذیرفت. نباید در این وضعیت حساس به بحث کشاورزی خوزستان به عنوان یکی از قطب‌های کشاورزی کشور، بی توجهی شود.

وی خاطرنشان کرد: جلسه شورای کشاورزی خوزستان باید در مقاطع مختلف برای همه مسایل کشاورزی استان تشکیل شود اما در مقطع کنونی ضروری است که این جلسه هرچه سریعتر تشکیل شود تا برای بحث کشت پاییزه کشاورزان در خوزستان تصمیم‌گیری شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار