تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۱۷۲۲۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار ویژه خرمشهر:
رسیدگی به وضعیت سگ‌های ولگرد، نخستین مصوبه شورای سلامت خرمشهر است
فرماندار ویژه خرمشهر گفت: نخستین مصوبه شورای سلامت خرمشهر، رسیدگی به وضعیت سگ‌های ولگرد با طرح سه ماهه برای زنده گیری ۱۰۰۰ قلاده با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان است که اجرای آن بر عهده شهرداری خرمشهر است.

ولی‌الله حیاتی ظهر امروز در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان، اظهار کرد: هر دستگاهی که از اجرای مصوبات شورای سلامت شهرستان تخطی کند، به عنوان ضابطین قضایی با آنها برخورد جدی خواهد شد.

وی عنوان کرد: نخستین مصوبه شورای سلامت خرمشهر، رسیدگی به وضعیت سگ‌های ولگرد با طرح سه ماهه برای زنده گیری ۱۰۰۰ قلاده با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان است که اجرای آن بر عهده شهرداری خرمشهر است.

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: شرکت نفت و گاز اروندان، بندر و دریانوردی خرمشهر، سازمان منطقه آزاد اروند و شهرداری مکلف به تامین اعتبار مورد نیاز برای طرح
سگ‌های ولگرد هستند.

حیاتی افزود: همه دستگاه‌هایی که برای طرح سه ماهه سگ‌های ولگرد از آنها نام برده شد، باید طی هفته آینده مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به حساب شهرداری خرمشهر برای اجرای این طرح واریز کنند.

وی عنوان کرد: شرکت نفت و گاز اروندان و صنایع نیشکر میرزا کوچک خوان موظف به رفع کاستی‌های مدارس در بخش‌های شهری و روستایی هستند.

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: بنده شخصا همه مصوبات این جلسه را پیگیر خواهم بود و با مدیرانی که از اجرای مصوبات تخطی کنند، برخورد خواهم کرد.

وی افزود: از این پس عدم حضور مدیران و روئسای ادارات دعوت شده پیگیری می‌شود و دستگاه‌ها حق ندارند برای چنین جلسات مهمی معاون بفرستند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار