تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۱۷۲۲۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بخشدار دهدز:
تیم های امدادی به مناطق سیل‌زده دهدز اعزام می‌شوند
بخشدار دهدز از آغاز خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده و کوهستانی این بخش از ابتدای صبح امروز خبر داد.

حجت‌اله خسروی دقایقی پیش با اشاره به وقوع سیل در برخی از روستاها و مناطق کوهستانی بخش دهدز اظهار کرد: امشب در پی وارد شدن یک سامانه بارشی زودگذر به سطح منطقه، بارش‌های نسبتا شدید در دهدز و برخی از نواحی صورت گرفت.

وی افزود: در پی این بارش‌ها، دو روستای این بخش به دلیل شدت زیاد بارندگی و بالا آمدن سطح آب در رودخانه‌های فصلی دچار سیلاب شدند و مراتب را به بخشداری گزارش دادند.

بخشدار دهدز بیان کرد: چند خانوار روستایی در ارتفاعات لنده و اهالی روستای سبزی دچار سیلاب شدند که به دلیل طولانی بوده و صعب‌العبور بودن منطقه و عدم توان نیروهای امدادی برای رسیدن فوری امشب به منطقه، کار خدمت‌رسانی از ابتدای صبح امروز آغاز خواهد شد.

خسروی ادامه داد: قرار است اکیپ هلال‌احمر دهدز برای کمک به عشایر سیلاب زده لنده و همچنین اکیپ پایگاه امداد هلال احمر واقع در منطقه سراک نیز برای کمک‌رسانی به اهالی روستای سبزی اعزام شوند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات و خسارات جانی نداشته است، گفت: طبق گفته اهالی منطقه راه روستایی و پل منتهی به روستای سبزی دچار تخریب و مسدود شدن شده است، ولی نظر قطعی فردا و پس از انجام بررسی‌های کارشناسی انجام خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار