تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۱۷۲۳۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
داریوش یزدی: امیدوارم سایر باشگاه ها از ذوب آهن الگوبرداری کنند
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: باشگاه ذوب آهن یکی از باشگاه های خوب و باساختار کشورمان است و امیدوارم باشگاه های دیگر نیز از چنین باشگاه هایی الگوبرداری کنند و شرایط خوبی را برای خودشان رقم بزنند. 

داریوش یزدی در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور، اظهار کرد: یک بازی سخت داریم و با توجه به این که ذوب آهن دو سه هفته ای است نتوانسته نتایج لازم را بگیرد، در دیدار فردا به دنبال نتیجه گرفتن است ولی مان هم شرایط خیلی خوبی داریم و از تعطیلات لیگ نیز به خوبی بهره برده ایم.

وی افزود: در مدت تعطیلی لیگ بازی های تدارکاتی خوبی داشته ایم و بازیکنانم نشان داده اند که ارتقا داشته اند و امیدوارم فردا یک بازی خوب و حساب شده داشته باشیم. بازیکنانم با انگیزه هستند و می دانند که باید فردا سه امتیاز را کسب کنیم. گرفتن سه امتیاز بازی فردا می تواند در ادامه لیگ به ما کمک کند. همچنین برای بازی فردا سرپرست و مربی تیم ما محروم هستند اما تمام بازیکنانم را در اختیار دارم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ارزیابی از تیم ذوب آهن نیز خاطر نشان کرد: ذوب آهن یکی از تیم های بسیار خوب این فصل است. این تیم در چند سال گذشته خیلی تغییرات نداشته و نشان داده است که این تیم می تواند هماهنگی های خوبی داشته باشد. این باشگاه یکی از باشگاه های خوب و باساختار کشورمان است و امیدوارم باشگاه های دیگر نیز از چنین باشگاه هایی الگوبرداری کنند و شرایط خوبی را برای خودشان رقم بزنند.

وی در خصوص نفراتی که به تازیگی به این تیم اضافه شده اند هم گفت: خیلی نمی توان گفت تغییرات داشته ایم. با توجه به نواقصی که احساس کردیم وجود دارد، نفراتی جذب شدند، ضمن این که به دلیل مسایل مالی نمی توانستیم بازیکنان گران قیمت جذب کنیم و به همین دلیل توانستیم نفرات باانگیزه و خوبی جذب کنیم و امیدواریم در ادامه کار به ما کمک کنند و شرایط بهتری را برای استقلال خوزستان و فوتبال خوزستان رقم بزنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار