تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۱۷۲۳۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جانباز 70 درصد گتوندی در حمله تروریستی اهواز شهید شد
جانباز 70 درصد گتوندی در حمله تروریستی اهواز شهید شدحسین منجزی جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس از روستای بدیل از توابع بخش عقیلی شهرستان گتوند در حادثه تروریستی امروز اهواز به شهادت رسید.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گتوند با اعلام این خبر گفت: شهید منجزی در عملیات بدر در دوران دفاع مقدس از ناحیه دست و پا جانباز شده بود و امروز در حمله مسلحانه تروریست ها به رژه نیروهای مسلح در اهواز شهید شد.

محمد رضا تاج بخش افزود: مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید بزرگوار هنوز مشخص نیست و متعاقبا اعلام خواهد شد.

طبق شنیده ها 2 نفر از شهرستان دزفول نیز در بین شهدای این حادثه تروریستی هستند که هنوز مراجع رسمی در این خصوص اظهار نظر نکرده اند.

یک گروه مسلحانه تروریست که ظاهرا وابسته به گروهک تجزیه طلب الاحواز بوده است روز شنبه در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز پس از پوشیدن لباس مبدل سپاه و بسیج به جایگاه مسئولان و فرماندهان ارشد نطامی و انتظامی حمله کردند.

گروه تجزیه طلب الاحواز که از سوی معاندان خارج از کشور از جمله عربستان سعودی حمایت می شود در سال 84 نیز دست به عملیات تروریستی و بمب گذاری در چند نقطه اهواز کرده که در جریان این اقدامات تعدادی از شهروندان خوزستانی به شهادت رسیدند.

سه نفر از عوامل این حادثه تروریستی کشته و یک نفر بازداشت شد.

طبق آخرین آمار اعلام شده در جریان این عملیات 24 تن به شهادت رسیدند و بیش از 50 نفر مجروح شدند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار