تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۱۷۲۴۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده اهواز:
سرنخ‌هایی از حمله تروریستی اهواز به دست آمده است
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به همکاری نیروهای امنیتی و سیاسی استان خوزستان برای بررسی علل حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت که سرنخ‌هایی به دست آمده و به زودی نسبت به شناسایی عاملین این حمله و مجازات آن‌ها اقدام خواهد شد. 

جواد کاظم نسب الباجی با اشاره به پذیرفتن مسئولیت حمله تروریستی امروز اهواز از سوی گروهک الاحوازیه اظهار کرد: این گروهک بین مردم خوزستان هیچ جایگاهی ندارد و قطعا همه مردم استان همصدا با سایر هموطنان‌مان این حمله تروریستی را محکوم می‌کنند.

وی افزود: این اقدامات خللی در عزم مردم خوزستان که همواره از نظام، ولایت و دین‌شان دفاع کرده‌اند وارد نمی‌کند. مردم خوزستان همیشه نسبت به کشور و نظام وفادار بوده و خواهند ماند.

این  نماینده مجلس با اشاره به تشکیل جلسه شورای تامین استان خوزستان برای بررسی این حمله تروریستی یادآور شد: پس از برگزاری این جلسات برنامه‌های مهمی در حال اجراست و ان‌شاءالله در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری عاملین این حمله تروریستی و مجازات آن‌ها اقدام خواهد شد. بخصوص که سرنخ‌هایی هم در این زمینه به دست آمده است.

کاظم‌نسب با بیان اینکه نیروهای انتظامی، سپاه، ارتش و نیروهای سیاسی در حال همکاری برای بررسی این موضوع هستند خاطرنشان کرد: استاندار خوزستان نیز همراه با مسئولان سیاسی و امنیتی در حال پیگیری این حمله است.

وی درباره وضعیت شهر اهواز نیز گفت: در حال حاضر امنیت کامل در اهواز برقرار است و با وجود نیروهای امنیتی خللی در زندگی روزمره مردم ایجاد نشده است. امیدواریم نیروهای امنیتی نیز پس از روشن شدن ابعاد موضوع نتیجه را به مردم اعلام کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار