تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۱۷۲۴۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مجروحان حادثه تروریستی اهوازبه بیمارستان امام منتقل شدند
رییس بیمارستان شهد منفرد نیاکی ارتش اهواز گفت: تمامی مجروحان حادثه حمله تروریستی به آیین رژه در اهواز به دستور رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور، به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شدند.

سرهنگ دکتر سید فرید موسوی روز شنبه با محکوم کردن این حادثه تروریستی ، افزود:پس از وقوع این حادثه تروریستی بیشتر مجروحان به دلیل نزدیکی مسافت به بیمارستان ارتش انتقال داده شدند که کادر درمانی این بیمارستان در کوتاه ترین زمان عملیات امدادرسانی را انجام دادند.

وی گفت: در مجموع 10 پیکر شهدای این حادثه در این بیمارستان وجود دارد که برخی از آنها پس انتقال به بیمارستان به شهادت رسیدند و 24 مجروح نظامی و غیرنظامی نیز به این بیمارستان منتقل شدند که کار مداوا روی آنها به سرعت انجام شد.

موسوی افزود: در ابتدای انتقال مجروحان، کمبود خون برای برخی گروه های خونی وجود داشت که با هماهنگی به عمل آمده این موضوع به خوبی مدیریت شد.

وی گفت: از بین شهدا و زخمی هایی که به بیمارستان شهید منفرد نیاکی ارتش انتقال داده شدند، سه نفر کادر ارتش بودند و بقیه از افراد عادی و کادر سپاه و بسیج بودند.

در حادثه تیراندازی تروریستی چهار عضو یک گروهک تجزیه طلب موسوم به 'الاحواز' (اهواز)، به مردم و نیروهای شرکت کننده در رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز، که صبح شنبه صورت گرفت جمعی از نیروهای مسلح و مردم عادی از جمله یک کودک چهار ساله به شهادت رسیدند. 

سه عامل این حمله ترویستی در اقدام ماموران امنیتی به هلاکت رسیدند و فرد چهارم دستگیر شد. 

آخرین آمار شهدای این حادثه 24 نفر و تعداد مجروحان 53 نفر اعلام شده که با توجه به وخامت حال برخی از مجروحان، احتمال افزایش تعداد شهدا وجود دارد. 
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار