تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۱۷۲۴۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون کل وزارت بهداشت خبرداد:
آخرین وضعیت 5 مجروح بد حال حمله تروریستی اهواز
معاون کل وزارت بهداشت آخرین وضعیت درمانی مجروحان حادثه تروریستی صبح امروز اهواز را تشریح کرد. 

دکتر ایرج حریرچی که به دستور وزیر بهداشت جهت پیگیری و نظارت بر درمان مصدومان حادثه تروریستی صبح امروز، در اهواز حضور دارد، درباره آخرین وضعیت درمانی مصدومان این حادثه گفت: مصدومان این حادثه در هشت بیمارستان بستری شدند و خدمت‌رسانی‌های لازم برای آنها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه مشارکت اساتید دانشگاه و پزشکان در بخش دولتی، خصوصی، خیریه و نیروهای مسلح در امر درمان مصدومان این حادثه به نحو احسن انجام و به مجروحان رسیدگی شد، افزود: به دنبال اقدامات انجام شده، خوشخبتانه همه مجروحان به حالت پایدار رسیده‌اند.

حریرچی گفت: هرچند در چنین حوادثی، پیش بینی از تعداد کشته‌ها و مجروحان قابل انجام نیست، اما خوشبختانه پس از انتقال مجروحان این حادثه به بیمارستان‌ها، فوتی در خود بیمارستان و بعد از انتقال به اتاق عمل و انجام اقدامات درمانی نداشتیم. در مجموع رسیدگی بسیار خوبی در حال انجام است و اکنون از شرایط غیرپایدار خارج شده‌ایم و اقدامات غیراورژانسی برای مجروحان در حال انجام است.

معاون کل وزارت بهداشت درباره تعداد مصدومان بستری در بیمارستان‌ها نیز گفت: تا حدود دو ساعت گذشته، ۵۴ مصدوم این حادثه در بیمارستان‌ها بستری بودند که به تدریج مصدومان سطحی مرخص و سایرین نیز طی روزهای آتی و پس از تکمیل روند درمان‌شان، ترخیص می‌شوند.

وی در پاسخ به ایسنا درباره وضعیت کنونی پنج بیماری که پیش از این عنوان شده‌ بود "بد حال" هستند، نیز گفت: اغلب این پنج بیمار نیز در حالت پایدار هستند و با ادامه رسیدگی‌ها، امیدواریم به زودی به پایداری کامل نیز برسند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار