تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۱۷۲۴۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محمدباقر نوبخت:
مرتکبین جنایت غیرانسانی در اهواز به سزای اعمال‌شان می‌رسند
مرتکبین جنایت غیرانسانی در اهواز به سزای اعمال‌شان می‌رسندمعاون‌رئیس‌جمهور و رئیس‌سازمان برنامه و بودجه کشور در پیامی شهادت مظلومانه و جانسوز جمعی از هم‌وطنان در حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز را تسلیت گفت.

محمدباقر نوبخت با صدور پیامی ضمن محکوم کردن این عمل تروریستی، شهادت و زخمی شدن تعدادی از هم‌وطنان غیور را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 
انالله و انا الیه راجعون
شهادت مظلومانه و جانسوز جمعی از فرزندان رشید و شجاع ملت ایران که در میان آنها زنان و کودکان نیز دیده می‌شوند و در اقدام تروریستی گروهکی حقیر و مزدور در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز به لقاءالله شتافتند، ملت ایران را داغدار کرد. 

تروریست‌های وابسته و مزدوران وطن‌فروش بدانند که نمی‌توانند با انجام این دست از اقدامات ضد انسانی و خائنانه در عزم استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم بزرگ ایران در مبارزه با تروریسم و شرارت خللی وارد کنند و بدون تردید مرتکبین این جنایت غیرانسانی و نفرت‌انگیز را به سزای اعمال ننگین‌شان می‌رساند.

ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ به رهبر معظم انقلاب، خانواده های داغدار این عزیزان، همرزمان آنها در نیروهای مسلح و همه آحاد ملت بزرگوار و صبور ایران، از خداوند متعال برای شهدای این حادثه غمبار علو درجات و معیّت با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) و برای خانواده‌های عزادار و بزرگوار این عزیزان صبر و اجر مسألت دارم. 
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار