تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۱۷۲۴۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بدهی ۱۲ میلیاردی شهرداری هندیجان نتیجه مدیریت دوره‌های گذشته است
رئیس شورای شهر هندیجان گفت: ۱۲ میلیارد تومان بدهی شهرداری هندیجان حاصل مدیریت ضعیف دوران گذشته است.

فاروق جنتی اظهار داشت: علی‌رغم اطلاع‌ رسانی رسمی خبرگزاری تسنیم ، روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هندیجان در خصوص مبلغ 500 میلیون تومان برگشتی به ‌حساب خزانه اما شاهد هستیم،برخی ها هنوز بر مواضع خود اصرار نادرست دارند.

وی افزود: برخی سایت‌ها که باید محلی برای رفع مشکلات مردم، کمک‌ حال مسئولان باشند در روزهای گذشته قصد تخریب مدیریت خدمات شهری هندیجان با اهداف نامعلوم را در برنامه کاری خود قرار داده‌اند.

رئیس شورای شهر هندیجان بیان کرد: این‌ گونه اقدامات ناشایست و به دور از رسالت خبری و به دور از هرگونه انصاف مجدداً عدم استقبال پیمانکاران از پروژه‌های شهرداری هندیجان را تیتر کرده و بابیان اینکه پیمانکاران استقبالی از پروژه‌های شهرداری نمی‌کنند قصد سیاه نمایی دارد.

برخی سایت‌ها که در هندیجان مستقر نیستند سیاه نمایی می‌کنند

 وی گفت: در صورتی ‌که ظرف یک ماه گذشته قرار داد 3 پروژه بزرگ شامل مسکن مهر هندیجان جنوبی، ساحل سازی و پارک خانواده با پیمانکاران منعقد و در حال آماده ‌سازی اجرای پروژه‌ها هستیم.

جنتی عنوان کرد: جهت تنویر افکار عمومی اعلام می کنم که طلب تعداد زیادی از پیمانکاران با مبالغ بالا از سنوات قبل و دوره گذشته سبب کم رغبتی آن‌ها شده  که متأسفانه مسئولان سابق شهرداری به تعهداتشان عمل ‌نکرده‌اند.

وی ادامه داد: ما در شورای پنجم طبق بررسی‌هایی که انجام دادیم حدود 12 میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران، فروشگاه‌ها، بیمه و هم‌چنین بیش از 7 حقوق معوق به کارکنان زحمتکش شهرداری وجود دارد.

 رئیس شورای شهر هندیجان تصریح کرد: پایگاه‌های خبری، سایت‌ها ضمن رعایت بی‌طرفی و جانب انصاف با پیمانکاران،کارکنان شهرداری هندیجان مصاحبه کرده تا صدای آن‌ها نیز منعکس نه اینکه یک‌ طرفه و بدون اطلاع قضاوت کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما اخبار نادرست و کذب برخی سایت‌ها را که در شهرستان هم مستقر نیستند شدیداً محکوم کرده و از مدیران آن‌ها می‌خواهیم ضمن تغییر رویه از سیاه‌نمایی علیه مسئولان زحمت ‌کش خودداری کنند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار