تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۱۷۲۵۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان:
اجازه ندهیم دشمن میان مردم در خوزستان تفرقه ایجاد کند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولی عصر(عج) استان خوزستان با بیان اینکه در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز همه خوزستان باید قیام کند، گفت: فردا روز قومیت‌ها در خوزستان است و باید همه قومیت‌ها در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز حضور داشته باشند و نباید اجازه دهیم که دشمن با چنین کارهایی میان مردم در خوزستان تفرقه ایجاد کند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی امروز، یکم مهرماه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز با بیان اینکه نیروهای نظامی همه عزادار هستند، اظهار کرد: اتفاقی که دیروز در اهواز رخ داد، بارها و بارها در خوزستان و کشور رخ داده است. از دستگاه‌ها می‌خواهم که از مجروحینی که در بیمارستان‌ها بستری هستند، عیادت کنند.

وی با بیان اینکه فردا در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز، باید همه خوزستان قیام کنند، افزود: اگر امنیتی داریم به دلیل وجود فرزندان همین مرز و بوم است که روز گذشته شهید شدند. این شهدا از فرزندان همین خاک هستند و باید آن‌ها را گرامی بداریم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولی عصر(عج) استان خوزستان تصریح کرد: فردا روز قومیت‌ها در خوزستان است و باید همه قومیت‌ها در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز حضور داشته باشند و نباید اجازه دهیم که دشمن با چنین کارهایی میان مردم در خوزستان تفرقه ایجاد کند.

حاجتی ادامه داد: ما دست همه غیورمردان عرب خوزستان را که همیشه پشت سر ولایت و انقلاب بوده‌اند، می‌بوسیم و می‌دانیم که همیشه پشت سر انقلاب و نظام بوده و هستند.

وی با بیان اینکه دشمن ما یک دشمن نادان است، خاطرنشان‌کرد: مردم خوزستان در چنین شرایطی باید انسجام خود را به دنیا نشان دهند و تن دشمن را به لرزه در بیاورند.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار